![Obsługa polisy i szkody](https://cdn.bsbox.pl/files/hestia/ZmM7MDA_/61d166b7c0a01326ceded7de4fe6861f_images.jpg)
Obsługa polisy i szkody
Wybierz produkt i zrealizuj sprawy związane z ubezpieczeniem
Jakie są korzyści wynikające ze zgłoszenia szkody przez formularz?
- wypełnienie go zajmie Ci niewiele czasu,
- swoją sprawę zrealizujesz nie wychodząc z domu,
- dostępny całą dobę, także w weekendy, święta czy wieczorami.
Przed uzupełnieniem formularza przygotuj:
- imię i nazwisko lub nazwę firmy,
- PESEL lub REGON,
- numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
- adres e-mail,
- ryzyko z jakiego zgłoszona jest szkoda (np. grad, deszcz nawalny, przymrozki, itp.),
- rodzaj uprawy, której dotyczy szkoda,
- miejsce wystąpienia szkody (kod TERYT lub adres – gmina, miejscowość).
Jeśli jesteś obcokrajowcem, będą potrzebne: numer i seria Twojego dokumentu tożsamości oraz data urodzenia.
Opcjonalnie:
- wielkość uszkodzonego areału (wyrażony w ha lub %).
Wskazówka:
Zadbajmy razem o środowisko. W jednym z kolejnych kroków zapytamy Cię o zgodę na e-korespondencję. Jeżeli ją wyrazisz, nie będziemy wysyłać Ci korespondencji w formie papierowej.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
- taki sposób kontaktu przyspiesza rozpatrzenie Twojej sprawy,
- dostępny całą dobę, także w weekendy, święta czy wieczorami,
- szybko skontaktujesz się z opiekunem szkody.
Do zgłoszenia będą potrzebne:
- numer szkody,
- numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
- PESEL lub REGON,
- adres e-mail.
Jeśli jesteś obcokrajowcem, będą potrzebne: numer i seria Twojego dokumentu tożsamości oraz data urodzenia.
Wskazówka:
Zadbajmy razem o środowisko. W jednym z kolejnych kroków zapytamy Cię o zgodę na e-korespondencję. Jeżeli ją wyrazisz, nie będziemy wysyłać Ci korespondencji w formie papierowej.
Dlaczego warto skorzystać z formularza internetowego?
- wypełnienie go zajmie Ci niewiele czasu,
- swoją sprawę zrealizujesz nie wychodząc z domu,
- dostępny całą dobę, także w weekendy, święta czy wieczorami.
Jakie sprawy zrealizujesz przez formularz?
- otrzymasz informacje o warunkach ubezpieczenia, płatności i szczegółach polisy,
- zlecisz przesłanie kopii dokumentacji lub polisy,
- zgłosisz zmianę danych,
- uzyskasz zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia,
- zgłosisz prośbę o naniesienie cesji,
- wskażesz rachunek bankowy do zwrotu składki.
Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:
- numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
- PESEL lub REGON,
- adres e-mail.
Nie możesz znaleźć numeru polisy? Skontaktuj się ze swoim agentem
Wskazówka:
Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.
Otrzymałaś/eś informację o zwrocie składki? Skorzystaj z najszybszych metod na otrzymanie zwrotu. Zaloguj się do internetowego konta klienta lub skorzystaj z formularza poniżej.
Do zgłoszenia będzie potrzebny numer konta bankowego.
Przeczytaj, kiedy przysługuje Ci zwrot składki i jak go uzyskać.
Środki zwrócimy do 14 dni kalendarzowych.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
- jest to szybki i wygodny sposób kontaktu,
- masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
- swoją sprawę zrealizujesz samodzielnie nie wychodząc z domu: nie musisz kontaktować się z infolinią czy agentem,
- nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej.
Co zgłosisz przez formularz?
- odstąpienie od umowy ubezpieczenia,
- odstąpienie od ryzyk dobrowolnych,
- sprzedaż lub darowiznę mienia,
- wypowiesz ubezpieczenie OC z końcem okresu umowy,
- poinformujesz nas o polisie w innym Towarzystwie.
Do zgłoszenia będą potrzebne:
- numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
- data urodzenia lub NIP i REGON,
- adres e-mail,
- dokument wypowiedzenia (zeskanuj lub sfotografuj odręcznie podpisane wypowiedzenie, będzie potrzebne jako załącznik w formularzu).
Pamiętaj! Maksymalny rozmiar jednego dokumentu to 10MB.
Przydatne dokumenty:
Odstąpienie od umowy ubezpieczenia - Pobierz
Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:
- imię i nazwisko lub nazwa firmy,
- data urodzenia lub REGON,
- numer polisy lub szkody,
- adres e-mail.
Wskazówka:
Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję zależnie od Twoich potrzeb:
- masz uwagi do obsługi Twojej szkody, wybierz “likwidacja szkody”,
- masz uwagi do obsługi Twojej polisy, wybierz “obsługa”.
Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:
- imię i nazwisko lub nazwa firmy,
- data urodzenia lub REGON,
- numer szkody,
- adres e-mail.
Wskazówka:
Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję “odwołanie od decyzji dot. Szkody". Pamiętaj o uzupełnieniu uzasadnienia, możesz je dodać w polu “Treść” lub jako załącznik pliku.
Zobacz jak można zgłosić szkodę
Dowiedz się, jak aktywować swoje ikonto
Twój mobilny świat, poznaj iKonto
A może tego szukasz?
![](https://cdn.bsbox.pl/files/hestia/YTY7MDA_/bde9179fad136a72f9395374a67ef361_original_images-ac664845-ba41-4125-a935-16ccf6263ede.png)
Otrzymałeś wezwanie do zapłaty?
![](https://cdn.bsbox.pl/files/hestia/MmI7MDA_/4116d87b166a86a1f6ef9a16cedf833e_images.jpg)
Chcę zgłosić szkodę
![](https://cdn.bsbox.pl/files/hestia/MGY7MDA_/ec110386575244dc525af44bee322eb9_images.png)
Chcę zgłosić roszczenie
Warto wiedzieć: