Obsługa polisy i szkody

Obsługa polisy i szkody

Wybierz produkt i zrealizuj sprawy związane z ubezpieczeniem

Jakie są korzyści wynikające ze zgłoszenia szkody przez formularz?

  • wypełnienie go zajmie Ci niewiele czasu,
  • swoją sprawę zrealizujesz nie wychodząc z domu,
  • dostępny całą dobę, także w weekendy, święta czy wieczorami.

Przed uzupełnieniem formularza przygotuj:

  • imię i nazwisko lub nazwę firmy,
  • PESEL lub REGON,
  • numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu, 
  • adres e-mail,
  • ryzyko z jakiego zgłoszona jest szkoda (np. grad, deszcz nawalny, przymrozki, itp.),
  • rodzaj uprawy, której dotyczy szkoda,
  • miejsce wystąpienia szkody (kod TERYT lub adres – gmina, miejscowość).

Jeśli jesteś obcokrajowcem, będą potrzebne: numer i seria Twojego dokumentu tożsamości oraz data urodzenia.

Opcjonalnie:

  • wielkość uszkodzonego areału (wyrażony w ha lub %).

Wskazówka:

Zadbajmy razem o środowisko. W jednym z kolejnych kroków zapytamy Cię o zgodę na e-korespondencję. Jeżeli ją wyrazisz, nie będziemy wysyłać Ci korespondencji w formie papierowej.

Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • taki sposób kontaktu przyspiesza rozpatrzenie Twojej sprawy,
  • dostępny całą dobę, także w weekendy, święta czy wieczorami,
  • szybko skontaktujesz się z opiekunem szkody.


Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • numer szkody,
  • numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,  
  • PESEL lub REGON, 
  • adres e-mail.

Jeśli jesteś obcokrajowcem, będą potrzebne: numer i seria Twojego dokumentu tożsamości oraz data urodzenia.

Wskazówka:

Zadbajmy razem o środowisko. W jednym z kolejnych kroków zapytamy Cię o zgodę na e-korespondencję. Jeżeli ją wyrazisz, nie będziemy wysyłać Ci korespondencji w formie papierowej.

Dlaczego warto skorzystać z formularza internetowego?

  • wypełnienie go zajmie Ci niewiele czasu,
  • swoją sprawę zrealizujesz nie wychodząc z domu,
  • dostępny całą dobę, także w weekendy, święta czy wieczorami.

Jakie sprawy zrealizujesz przez formularz?

  • otrzymasz informacje o warunkach ubezpieczenia, płatności i szczegółach polisy,
  • zlecisz przesłanie kopii dokumentacji lub polisy,
  • zgłosisz zmianę danych,
  • uzyskasz zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia,
  • zgłosisz prośbę o naniesienie cesji,
  • wskażesz rachunek bankowy do zwrotu składki.

Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:

  • numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
  • PESEL lub REGON,
  • adres e-mail.

Nie możesz znaleźć numeru polisy? Skontaktuj się ze swoim agentem

Wskazówka:

Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.


Jeśli otrzymałeś SMS z informacją o zwrocie składki, skorzystaj ze specjalnie przygotowanego formularza wchodząc na stronę nadplaty.ergohestia.pl. Uzupełnij wymagane dane, a przysługujące Ci środki, zwrócimy do 3 dni roboczych.

Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • umożliwia szybki zwrot składki,
  • dostępny całą dobę, także w weekendy, święta czy wieczorami,
  • wypełnienie go zajmie Ci niewiele czasu.


Do zgłoszenia będzie 
Ci potrzebny numer konta bankowego.

Przeczytaj, kiedy przysługuje ci zwrot składki i jak go uzyskać

Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • jest to szybki i wygodny sposób kontaktu,
  • masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
  • swoją sprawę zrealizujesz samodzielnie nie wychodząc z domu: nie musisz kontaktować się z infolinią czy agentem,
  • nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej.


Co zgłosisz przez formularz?

  • odstąpienie od umowy ubezpieczenia,
  • odstąpienie od ryzyk dobrowolnych,
  • sprzedaż lub darowiznę mienia,
  • wypowiesz ubezpieczenie OC z końcem okresu umowy,
  • poinformujesz nas o polisie w innym Towarzystwie. 


Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
  • PESEL lub REGON,
  • adres e-mail,
  • dokument wypowiedzenia (zeskanuj lub sfotografuj odręcznie podpisane wypowiedzenie. Będzie potrzebne jako załącznik w formularzu).

Pamiętaj! Maksymalny rozmiar jednego dokumentu to 2MB.

Przydatne dokumenty:

Odstąpienie od umowy ubezpieczenia - Pobierz

Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:

  • imię i nazwisko lub nazwa firmy,
  • data urodzenia lub REGON,
  • numer polisy lub szkody,
  • adres e-mail.

Wskazówka:

Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję zależnie od Twoich potrzeb:

  1. masz uwagi do obsługi Twojej szkody, wybierz “likwidacja szkody”,
  2. masz uwagi do obsługi Twojej polisy, wybierz “obsługa”.

Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:

  • imię i nazwisko lub nazwa firmy,
  • data urodzenia lub REGON,
  • numer szkody,
  • adres e-mail.

Wskazówka:

Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję “odwołanie od decyzji dot. Szkody". Pamiętaj o uzupełnieniu uzasadnienia, możesz je dodać w polu “Treść” lub jako załącznik pliku.



A może tego szukasz?

Otrzymałeś wezwanie do zapłaty?

Chcę zgłosić szkodę

Chcę zgłosić roszczenie

Podkreślenie

Warto wiedzieć: