Obsługa polisy i szkody

Obsługa polisy i szkody

Wybierz produkt i zrealizuj sprawy związane z ubezpieczeniem

Potrzebuję pomocy Home, Medical lub Car assistance.

Przygotuj:

  • numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
  • PESEL lub REGON.

Zadzwoń 801 107 107 * lub 58 555 55 55

Infolinia Assistance jest dostępna 24/7


* opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora 

Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • najszybszy i najlepszy sposób na zgłoszenie szkody,
  • swoją sprawę zrealizujesz nie wychodząc z domu,
  • wypełnienie go zajmie Ci niewiele czasu.

Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
  • PESEL lub REGON,
  • adres e-mail.

Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i seria Twojego dokumentu tożsamości oraz data urodzenia.

Wskazówka:

Zadbajmy razem o środowisko. W jednym z kolejnych kroków zapytamy Cię o zgodę na e-korespondencję. Jeżeli ją wyrazisz, nie będziemy wysyłać Ci korespondencji w formie papierowej.


Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • taki sposób kontaktu przyspiesza rozpatrzenie Twojej sprawy,
  • dostępny całą dobę, także w weekendy, święta czy wieczorami,
  • szybko skontaktujesz się z opiekunem szkody.

Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • numer szkody,
  • PESEL lub REGON, 
  • adres e-mail.

Wskazówka:

Zadbajmy razem o środowisko. W jednym z kolejnych kroków zapytamy Cię o zgodę na e-korespondencję. Jeżeli ją wyrazisz, nie będziemy wysyłać Ci korespondencji w formie papierowej.

Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • wypełnienie go zajmie Ci niewiele czasu,
  • dostępny całą dobę, także w weekendy, święta czy wieczorami,
  • swoją sprawę zrealizujesz nie wychodząc z domu.

Jakie sprawy zrealizujesz przez ten formularz?

  • otrzymasz informację o warunkach ubezpieczenia, płatności i szczegółach polisy,
  • zlecisz przesłanie kopii dokumentacji lub polisy,
  • zgłosisz zmianę danych,
  • uzyskasz zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia,
  • zgłosisz prośbę o wykonanie cesji,
  • wskażesz rachunek bankowy do zwrotu składki,
  • zgłosisz darowiznę częściową lub nabycie spadku.

Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • numer polisy - znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
  • PESEL lub REGON,
  • adres e-mail.

Nie możesz znaleźć numeru polisy? Skontaktuj się ze swoim agentem


Wskazówka:

Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.

Otrzymałaś/eś informację o zwrocie składki? Skorzystaj z najszybszych metod na otrzymanie zwrotu. Zaloguj się do internetowego konta klienta lub skorzystaj z formularza poniżej.

Do zgłoszenia będzie potrzebny numer konta bankowego.

Przeczytaj, kiedy przysługuje Ci zwrot składki i jak go uzyskać.


Środki zwrócimy do 14 dni kalendarzowych.


Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • jest to szybki i wygodny sposób kontaktu,
  • masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
  • swoją sprawę zrealizujesz samodzielnie nie wychodząc z domu: nie musisz kontaktować się z infolinią czy agentem,
  • nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej.


Jakie sprawy zgłosisz przez formularz?

  • odstąpienie od umowy ubezpieczenia,
  • odstąpienie od ryzyk dobrowolnych,
  • rozwiązanie polisy.


Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • numer polisy - znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
  • data urodzenia lub NIP i REGON,
  • adres e-mail,
  • dokument wypowiedzenia (zeskanuj lub sfotografuj odręcznie podpisane wypowiedzenie, będzie potrzebne jako załącznik w formularzu).

Pamiętaj! Maksymalny rozmiar jednego dokumentu to 10MB.


Przydatne dokumenty

Odstąpienie od umowy ubezpieczenia – Pobierz


Wskazówka:

Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.


Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • imię i nazwisko lub nazwa firmy,
  • data urodzenia lub REGON,
  • numer polisy lub szkody – numer polisy znajdziesz w lewym górnym rogu dokumentu,
  • adres e-mail.

Wskazówka:

Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję zależnie od Twoich potrzeb:

  1. masz uwagi do obsługi Twojej szkody, wybierz “likwidacja szkody”,
  2. masz uwagi do obsługi Twojej polisy, wybierz “obsługa”.

Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • imię i nazwisko lub nazwa firmy,
  • data urodzenia lub REGON,
  • numer szkody,
  • adres e-mail.

Wskazówka:

Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję “odwołanie od decyzji dot. szkody". Pamiętaj o uzupełnieniu uzasadnienia, możesz je dodać w polu “Treść” lub jako załącznik pliku.

Zobacz jak można zgłosić szkodę

Dowiedz się, jak aktywować swoje iKonto

Twój mobilny świat, poznaj iKonto

Może tego szukasz?

Otrzymałeś wezwanie do zapłaty?

Chcę zgłoszić roszczenie

Mam pytania do mojej polisy

Podkreślenie