Obsługa polisy i szkody

Obsługa polisy i szkody

Wybierz produkt i zrealizuj sprawy związane z ubezpieczeniem

Potrzebuję pomocy Home, Medical lub Car assistance.

Przygotuj:

  • numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
  • PESEL lub REGON.

Zadzwoń 801 107 107 * lub 58 555 55 55

Infolinia Assistance jest dostępna 24/7


* opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora 

Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • najszybszy i najlepszy sposób na zgłoszenie szkody,
  • swoją sprawę zrealizujesz nie wychodząc z domu,
  • wypełnienie go zajmie Ci niewiele czasu.

Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
  • PESEL lub REGON,
  • adres e-mail.

Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i seria Twojego dokumentu tożsamości oraz data urodzenia.

Wskazówka:

Zadbajmy razem o środowisko. W jednym z kolejnych kroków zapytamy Cię o zgodę na e-korespondencję. Jeżeli ją wyrazisz, nie będziemy wysyłać Ci korespondencji w formie papierowej.


Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • taki sposób kontaktu przyspiesza rozpatrzenie Twojej sprawy,
  • dostępny całą dobę, także w weekendy, święta czy wieczorami,
  • szybko skontaktujesz się z opiekunem szkody.

Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • numer szkody,
  • PESEL lub REGON, 
  • adres e-mail.

Wskazówka:

Zadbajmy razem o środowisko. W jednym z kolejnych kroków zapytamy Cię o zgodę na e-korespondencję. Jeżeli ją wyrazisz, nie będziemy wysyłać Ci korespondencji w formie papierowej.

Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • wypełnienie go zajmie Ci niewiele czasu,
  • dostępny całą dobę, także w weekendy, święta czy wieczorami,
  • swoją sprawę zrealizujesz nie wychodząc z domu.

Jakie sprawy zrealizujesz przez ten formularz?

  • otrzymasz informację o warunkach ubezpieczenia, płatności i szczegółach polisy,
  • zlecisz przesłanie kopii dokumentacji lub polisy,
  • zgłosisz zmianę danych,
  • uzyskasz zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia,
  • zgłosisz prośbę o wykonanie cesji,
  • wskażesz rachunek bankowy do zwrotu składki,
  • zgłosisz darowiznę częściową lub nabycie spadku.

Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • numer polisy - znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
  • PESEL lub REGON,
  • adres e-mail.

Nie możesz znaleźć numeru polisy? Skontaktuj się ze swoim agentem


Wskazówka:

Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.


Przyszedł SMS z informacją o zwrocie składki? Skorzystaj z formularza przygotowanego we współpracy z Billon Solucions. Wejdź na stronę nadplaty.ergohestia.pl. uzupełnij wymagane dane, a środki, zwrócimy do 3 dni roboczych.

Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • umożliwia szybki zwrot składki,
  • dostępny całą dobę, także w weekendy, święta czy wieczorami,
  • wypełnienie go zajmie Ci niewiele czasu.


Do zgłoszenia będzie
Ci potrzebny numer konta bankowego.

Przeczytaj, kiedy przysługuje ci zwrot składki i jak go uzyskać


Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • jest to szybki i wygodny sposób kontaktu,
  • masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
  • swoją sprawę zrealizujesz samodzielnie nie wychodząc z domu: nie musisz kontaktować się z infolinią czy agentem,
  • nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej.


Jakie sprawy zgłosisz przez formularz?

  • odstąpienie od umowy ubezpieczenia,
  • odstąpienie od ryzyk dobrowolnych,
  • rozwiązanie polisy.


Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • numer polisy - znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
  • PESEL lub REGON,
  • adres e-mail,
  • dokument wypowiedzenia (zeskanuj lub sfotografuj odręcznie podpisane wypowiedzenie, będzie potrzebne jako załącznik w formularzu).

Pamiętaj! Maksymalny rozmiar jednego dokumentu to 2MB.


Przydatne dokumenty

Odstąpienie od umowy ubezpieczenia – Pobierz


Wskazówka:

Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.


Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • imię i nazwisko lub nazwa firmy,
  • data urodzenia lub REGON,
  • numer polisy lub szkody – numer polisy znajdziesz w lewym górnym rogu dokumentu,
  • adres e-mail.

Wskazówka:

Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję zależnie od Twoich potrzeb:

  1. masz uwagi do obsługi Twojej szkody, wybierz “likwidacja szkody”,
  2. masz uwagi do obsługi Twojej polisy, wybierz “obsługa”.

Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • imię i nazwisko lub nazwa firmy,
  • data urodzenia lub REGON,
  • numer szkody,
  • adres e-mail.

Wskazówka:

Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję “odwołanie od decyzji dot. szkody". Pamiętaj o uzupełnieniu uzasadnienia, możesz je dodać w polu “Treść” lub jako załącznik pliku.

Zobacz jak można zgłosić szkodę

Może tego szukasz?

Otrzymałeś wezwanie do zapłaty?

Chcę zgłoszić roszczenie

Mam pytania do mojej polisy

Podkreślenie

Warto wiedzieć:

Majątek

dom i firma assistance

Majątek

Dom i Firma Assistance, czyli pomoc w nagłych sytuacjach w domu lub firmie

Czytaj więcejarrow

Pojazd

Toyota Corolla flota

Pojazd

Jak otrzymać pojazd zastępczy

Czytaj więcejarrow