Obsługa polisy i szkody

Obsługa polisy i szkody

Wybierz produkt i zrealizuj sprawy związane z ubezpieczeniem


Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
  • nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej,
  • od razu po wypełnieniu formularza, dostaniesz potwierdzenie, że zgłoszenie zostało zarejestrowane i Twój wniosek jest w trakcie realizacji.


Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:

  • numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
  • PESEL lub REGON,
  • adres e-mail. 

Jeśli jesteś obcokrajowcem, będą potrzebne: numer i seria Twojego dokumentu tożsamości oraz data urodzenia.

Wskazówka:

Zadbajmy razem o środowisko. W jednym z kolejnych kroków zapytamy Cię o zgodę na e-korespondencję. Jeżeli ją wyrazisz, nie będziemy wysyłać Ci korespondencji w formie papierowej.

Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • taki sposób kontaktu przyspiesza rozpatrzenie Twojej sprawy, 
  • dostępny całą dobę, także w weekendy, święta czy wieczorami, 
  • szybko skontaktujesz się z opiekunem szkody. 

Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • numer szkody, 
  • PESEL lub REGON,  
  • adres e-mail. 

Jeśli jesteś obcokrajowcem, będą potrzebne: numer i seria Twojego dokumentu tożsamości oraz data urodzenia.

Wskazówka:

Zadbajmy razem o środowisko. W jednym z kolejnych kroków zapytamy Cię o zgodę na e-korespondencję. Jeżeli ją wyrazisz, nie będziemy wysyłać Ci korespondencji w formie papierowej.

Jakie są korzyści wynikające ze zgłoszenia przez formularz?

  • wypełnienie go zajmie Ci niewiele czasu, 
  • dostępny całą dobę, także w weekendy, święta czy wieczorami, 
  • swoją sprawę zrealizujesz nie wychodząc z domu. 

Jakie sprawy zrealizujesz przez ten formularz?

  • otrzymasz informację o umowie ubezpieczenia, 
  • zlecisz przesłanie kopii dokumentacji lub polisy, 
  • zgłosisz zmianę danych, 
  • uzyskasz zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia, 
  • zgłosisz prośbę o wykonanie cesji, 
  • wskażesz rachunek bankowy do zwrotu składki. 

Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu, 
  • PESEL lub REGON, 
  • adres e-mail. 

Nie możesz znaleźć numeru polisy? Skontaktuj się ze swoim agentem.


Wskazówka

Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.


Jeśli otrzymałeś SMS z informacją o zwrocie składki, skorzystaj ze specjalnie przygotowanego formularza wchodząc na stronę nadplaty.ergohestia.pl. Uzupełnij wymagane dane, a przysługujące Ci środki, zwrócimy do 3 dni roboczych. 

Dlaczego warto skorzystać z formularza? 

  • umożliwia szybki zwrot składki, 
  • dostępny całą dobę, także w weekendy, święta czy wieczorami, 
  • wypełnienie go zajmie Ci niewiele czasu. 


Do zgłoszenia będzie ci potrzebny numer konta bankowego. 

Przeczytaj, kiedy przysługuje ci zwrot składki i jak go uzyskać


Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • jest to szybki i wygodny sposób kontaktu,
  • masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
  • swoją sprawę zrealizujesz samodzielnie nie wychodząc z domu: nie musisz kontaktować się z infolinią czy agentem,
  • nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej.


Jakie sprawy zgłosisz przez formularz?

  • odstąpienie od umowy ubezpieczenia.

Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu, 
  • PESEL lub REGON, 
  • adres e-mail, 
  • dokument wypowiedzenia (zeskanuj lub sfotografuj odręcznie podpisane wypowiedzenie. Będzie potrzebne jako załącznik w formularzu). 

Pamiętaj!Maksymalny rozmiar jednego dokumentu to 2MB.


Przydatne dokumenty 

Odstąpienie od umowy ubezpieczenia – Pobierz

Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • imię i nazwisko lub nazwa firmy, 
  • data urodzenia lub REGON, 
  • numer polisy lub szkody, 
  • adres e-mail. 


Wskazówka: 

Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję zależnie od Twoich potrzeb: 

  1. masz uwagi do obsługi Twojej szkody, wybierz “likwidacja szkody”,
  2. masz uwagi do obsługi Twojej polisy, wybierz “obsługa”.



Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • imię i nazwisko lub nazwa firmy, 
  • data urodzenia lub REGON, 
  • numer szkody, 
  • adres e-mail. 

Wskazówka:

Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję “odwołanie od decyzji dot. szkody". Pamiętaj o uzupełnieniu uzasadnienia, możesz je dodać w polu “Treść” lub jako załącznik pliku.


Sprawdź wyjaśnienie warunków ubezpieczenia.





A może tego szukasz?

Otrzymałeś wezwanie do zapłaty?

Chcę zgłosić szkodę

Chcę zgłosić roszczenie

Podkreślenie