![Obsługa polisy i szkody](https://cdn.bsbox.pl/files/hestia/ZmM7MDA_/61d166b7c0a01326ceded7de4fe6861f_images.jpg)
Obsługa polisy i szkody
Wybierz produkt i zrealizuj sprawy związane z ubezpieczeniem
Przygotuj:
- numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
- PESEL lub REGON.
Zadzwoń 801 107 107 * lub 58 555 55 55.
Infolinia Assistance jest dostępna 24/7.
* Opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
- najszybszy i najlepszy sposób na zgłoszenie szkody,
- swoją sprawę zrealizujesz nie wychodząc z domu,
- wypełnienie go zajmie Ci niewiele czasu.
Do zgłoszenia będą potrzebne:
- numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
- PESEL lub REGON,
- adres e-mail.
Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.
Wskazówka:
Zadbajmy razem o środowisko. W jednym z kolejnych kroków zapytamy Cię o zgodę na e-korespondencję. Jeżeli ją wyrazisz, nie będziemy wysyłać Ci korespondencji w formie papierowej.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
- taki sposób kontaktu przyspiesza rozpatrzenie Twojej sprawy,
- dostępny całą dobę, także w weekendy, święta czy wieczorami,
- szybko skontaktujesz się z opiekunem szkody.
Do zgłoszenia będą potrzebne:
- numer szkody,
- PESEL lub REGON,
- adres e-mail.
Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.
Wskazówka:
Zadbajmy razem o środowisko. W jednym z kolejnych kroków zapytamy Cię o zgodę na e-korespondencję. Jeżeli ją wyrazisz, nie będziemy wysyłać Ci korespondencji w formie papierowej.
Miałeś wypadek czy stłuczkę i Twój samochód wymaga wizyty u mechanika?
Zgłoś swoją szkodę, a potem napraw pojazd w sprawdzonym serwisie z sieci ERGO Hestia Pomoc 24.
Dowiedz się więcej o ERGO Hestia Pomoc 24. Kliknij tutaj.
Jak to działa?
Oddajesz uszkodzone auto do jednego z rekomendowanych przez nas serwisów zlokalizowanych w całym kraju i odbierasz naprawione. To my nadzorujemy i rozliczamy cały proces, a Ciebie informujemy o poszczególnych etapach.
Jak się z nami skontaktować?
- zadzwoń: 58 785 87 89
- napisz na mail Pomoc24
Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00.
Jeżeli przy zgłoszeniu szkody zadeklarowałeś chęć rozliczenia serwisowego, powinieneś dostać od nas wiadomość sms z informacją o możliwości zalogowania się do Panelu Klienta.
Jeśli jesteś klientem ERGO Hestii i potrzebujesz pojazdu zastępczego w ramach dobrowolnego ubezpieczenia Assistance:
zadzwoń: 801 107 107 * lub 58 555 55 55
Infolinia Assistance jest dostępna przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.
Jeśli jesteś poszkodowany przez klienta ERGO Hestii i potrzebujesz pojazdu zastępczego w ramach szkody zgłoszonej z ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej (OC):
- zadzwoń: 58 785 87 57,
- napisz: [email protected],
- skorzystaj z panelu klienta dostępnego pod adresem: https://rent.eisolutions.eu/klient - zlecisz tam wynajem samochodu (opcja dostępna dla osób, które w zgłoszeniu szkody zadeklarowały taką potrzebę).
Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-17:00.
*Opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora.
Jak to działa?
Przy wynajmie samochodu, możesz skorzystać z pomocy naszego partnera Efficient Insurance Solutions Sp. z o.o., który współpracuje z wyselekcjonowanymi wypożyczalniami o ogólnopolskim zasięgu działania.
Co zyskujesz korzystając z wynajmu pojazdu za pośrednictwem Efficient Insurance Solutions?
- nie musisz samodzielnie szukać wypożyczalni,
- będziesz na bieżąco informowany/a o terminach związanych z wynajmem,
- nie musisz wysyłać dokumentacji i rozliczać wynajmu - zrobimy to za Ciebie,
- nie wpłacasz kaucji ani innych poświadczeń finansowych,
- nie ma opłat za nielimitowany przebieg, przygotowanie pojazdu, wyjazd poza granice Polski czy dodatkowego kierowcę wynajmowanego pojazdu,
- całodobową obsługą (w tym podstawienie i odbiór pojazdu) na terenie całej Polski – bez ponoszenia dodatkowych opłat,
- pokrycie kosztów udziału własnego w szkodzie na pojeździe zastępczym,
- bezgotówkowe rozliczenie (koszt najmu pojazdu pokrywa w całości ERGO Hestia, zgodnie z cenami).
Jeśli samodzielnie chcesz wynająć samochód zastępczy, przeczytaj informacje dotyczące zasad i stawek.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
- swoją sprawę zrealizujesz nie wychodząc z domu,
- nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej,
- szybki i wygodny sposób kontaktu.
Jakie sprawy zrealizujesz przez formularz?
- otrzymasz informacje o warunkach ubezpieczenia, płatności i szczegółach polisy,
- zlecisz przesłanie kopii polisy,
- zgłosisz zmianę danych swoich lub pojazdu,
- uzyskasz zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia,
- zgłosisz prośbę o naniesienie cesji,
- wskażesz rachunek bankowy do zwrotu składki,
- zgłosisz darowiznę częściową lub nabycie spadku,
- zgłosisz wykup/zwrot/cesję pojazdu leasingowanego.
Do zgłoszenia będą potrzebne:
- numer polisy – znajdziesz go lewym górnym rogu dokumentu,
- PESEL lub REGON,
- adres e-mail,
- w przypadku darowizny częściowej – umowa darowizny częściowej pojazdu,
- w przypadku spadku – dokumentacja postępowania spadkowego (musi zawierać dane osobowe i adresowe wszystkich spadkobierców) oraz ewentualnie wniosek o zwrot składki podpisany przez spadkobierców,
- w przypadku leasingu: a) wykup – faktura zakupu pojazdu od banku, b) cesja – umowę cesji leasingu, c) zwrot – protokół zwrotu pojazdu do banku.
Nie możesz znaleźć numeru polisy? Skontaktuj się ze swoim agentem.
Wskazówka:
Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
- jest to szybki i wygodny sposób kontaktu,
- masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
- swoją sprawę zrealizujesz samodzielnie nie wychodząc z domu: nie musisz kontaktować się z infolinią czy agentem,
- nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej.
Do zgłoszenia będą potrzebne:
- dokument potwierdzający sprzedaż pojazdu, np. umowa kupna/sprzedaży podpisana przez obie strony, faktura sprzedaży – powinien on zawierać: numer rejestracyjny pojazdu lub VIN, datę sprzedaży, numer polisy, PESEL / NIP/ REGON (sprzedającego i kupującego), adres do korespondencji,
- numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
- Twój adres e-mail,
- Twój numer konta bankowego.
Pamiętaj! Maksymalny rozmiar jednego pliku to 2MB.
Jeśli:
- kupujący posiada adres zamieszkania w Polsce,
- kupujący posiada numer PESEL,
- sprzedałaś/eś pojazd po rozpoczęciu okresu ubezpieczenia, ale nie później niż przedostatniego dnia obowiązywania polisy,
- pojazd nie jest objęty umową leasingu.
W przypadku, gdy:
- kupujący nie posiada adresu zamieszkania w Polsce,
- sprzedałaś/eś pojazd przed rozpoczęciem okresu ubezpieczenia lub w ostatni dzień obowiązywania polisy,
- pojazd jest objęty umową leasingu.
Więcej informacji o zakupie i sprzedaży samochodu znajdziesz tutaj.
Wskazówka:
Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
- jest to szybki i wygodny sposób kontaktu,
- masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
- swoją sprawę zrealizujesz samodzielnie nie wychodząc z domu: nie musisz kontaktować się z infolinią czy agentem,
- nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej.
Do zgłoszenia będą potrzebne:
- dokument potwierdzający kupno pojazdu, np. umowa kupna/sprzedaży podpisana przez obie strony bądź faktura zakupu - powinien on zawierać: numer rejestracyjny pojazdu lub VIN, datę zakupu, Twój PESEL (niewymagany w przypadku innego obywatelstwa) / NIP/ REGON, adres do korespondencji,
- numer polisy poprzedniego właściciela,
- w przypadku rezygnacji z ubezpieczenia, podpisany dokument wypowiedzenia polisy - pobierz szablon.
Pamiętaj! Maksymalny rozmiar jednego pliku to 2MB.
Jeśli:
- posiadasz adres zamieszkania w Polsce,
- kupiłaś/eś pojazd po rozpoczęciu okresu ubezpieczenia, ale nie później niż przedostatniego dnia obowiązywania polisy,
- pojazd nie jest objęty umową leasingu.
W przypadku, gdy:
- nie posiadasz adresu zamieszkania w Polsce lub
- kupiłaś/eś pojazd przed rozpoczęciem okresu ubezpieczenia lub w ostatni dzień obowiązywania polisy lub
- pojazd jest objęty umową leasingu.
Więcej informacji o zakupie i sprzedaży samochodu znajdziesz tutaj.
Wskazówka:
Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu, będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.
Otrzymałaś/eś informację o zwrocie składki? Skorzystaj z najszybszych metod na otrzymanie zwrotu. Zaloguj się do internetowego konta klienta lub skorzystaj z formularza poniżej.
Do zgłoszenia będzie potrzebny numer konta bankowego.
Przeczytaj, kiedy przysługuje Ci zwrot składki i jak go uzyskać.
Środki zwrócimy do 14 dni kalendarzowych.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
- jest to szybki i wygodny sposób kontaktu,
- masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
- swoją sprawę zrealizujesz samodzielnie nie wychodząc z domu: nie musisz kontaktować się z infolinią czy agentem,
- nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej.
Jakie sprawy zrealizujesz przez formularz?
- wypowiesz ubezpieczenie OC z końcem umowy,
- zrezygnujesz z polisy zawartej na odległość,
- zgłosisz informację o wyrejestrowaniu lub demontażu pojazdu,
- wypowiesz ubezpieczenie OC po zakupie pojazdu,
- poinformujesz nas o polisie w innym Towarzystwie,
- zgłosisz odstąpienie od ryzyk dobrowolnych.
Do zgłoszenia będą potrzebne:
- numer polisy – znajdziesz go lewym górnym rogu polisy,
- data urodzenia lub NIP i REGON,
- adres e-mail,
- dokument wypowiedzenia (zeskanuj lub sfotografuj odręcznie podpisane wypowiedzenie, będzie potrzebne jako załącznik w formularzu).
Pamiętaj! Maksymalny rozmiar jednego dokumentu to 10MB.
Przydatne dokumenty
- Odstąpienie od umowy ubezpieczenia – Pobierz
- Wypowiedzenie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) posiadacza pojazdu – Pobierz
Wskazówka:
Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu, będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.
Do zgłoszenia będą potrzebne:
- imię i nazwisko lub nazwa firmy,
- data urodzenia lub REGON,
- numer polisy lub szkody,
- adres e-mail.
Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.
Wskazówka:
Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję zależnie od Twoich potrzeb:
- masz uwagi do obsługi Twojej szkody, wybierz “likwidacja szkody”,
- masz uwagi do obsługi Twojej polisy, wybierz “obsługa”.
Do zgłoszenia będą potrzebne:
- imię i nazwisko lub nazwa firmy,
- data urodzenia lub REGON,
- numer szkody,
- adres e-mail.
Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.
Wskazówka:
Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję “odwołanie od decyzji dot. Szkody". Pamiętaj o uzupełnieniu uzasadnienia, możesz je dodać w polu “Treść” lub jako załącznik pliku.
Zobacz jak możesz zgłosić szkodę
Poznaj ERGO Hestia Pomoc 24
Twój mobilny świat, poznaj iKonto
Może tego szukasz?
![](https://cdn.bsbox.pl/files/hestia/MDg7MDA_/a7cfc93db4013e15a62253cf4676d762_images.jpg)
Jak otrzymać pojazd zastępczy?
![](https://cdn.bsbox.pl/files/hestia/ZDg7MDA_/1bc3a59c74a709b81566de521a3c73c1_images.jpg)
Aplikacja do wyceny szkód komunikacyjnych
![](https://cdn.bsbox.pl/files/hestia/MzY7MDA_/833769ac37a9b4af613d51db8fe83976_images.jpg)
Szukam warsztatu naprawczego