Obsługa polisy i szkody

Obsługa polisy i szkody

Wybierz produkt i zrealizuj sprawy związane z ubezpieczeniem

Przygotuj: 

  • numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,  
  • PESEL lub REGON. 

Zadzwoń 801 107 107 * lub 58 555 55 55.

Infolinia Assistance jest dostępna 24/7.

* Opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora.

Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • najszybszy i najlepszy sposób na zgłoszenie szkody,
  • swoją sprawę zrealizujesz nie wychodząc z domu,
  • wypełnienie go zajmie Ci niewiele czasu.


Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
  • PESEL lub REGON,
  • adres e-mail.

Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.


Wskazówka:

Zadbajmy razem o środowisko. W jednym z kolejnych kroków, zapytamy Cię o zgodę na e-korespondencję. Jeżeli ją wyrazisz, nie będziemy wysyłać Ci korespondencji w formie papierowej.


Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • taki sposób kontaktu przyspiesza rozpatrzenie Twojej sprawy,
  • dostępny całą dobę, także w weekendy, święta czy wieczorami,
  • szybko skontaktujesz się z opiekunem szkody.

Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • numer szkody,
  • PESEL lub REGON, 
  • adres e-mail.

Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.

Wskazówka:

Zadbajmy razem o środowisko. W jednym z kolejnych kroków, zapytamy Cię o zgodę na e-korespondencję. Jeżeli ją wyrazisz, nie będziemy wysyłać Ci korespondencji w formie papierowej.


Miałeś wypadek czy stłuczkę i Twój samochód wymaga wizyty u mechanika?

Zgłoś swoją szkodę, a potem napraw pojazd w sprawdzonym serwisie z sieci ERGO Hestia Pomoc 24.


Jak to działa?
Oddajesz uszkodzone auto do jednego z rekomendowanych przez nas serwisów zlokalizowanych w całym kraju i odbierasz naprawione. To my nadzorujemy i rozliczamy cały proces, a Ciebie informujemy o poszczególnych etapach.


Jak się z nami skontaktować?

Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00.

Jeżeli przy zgłoszeniu szkody zadeklarowałeś chęć rozliczenia serwisowego, powinieneś dostać od nas wiadomość sms z informacją o możliwości zalogowania się do Panelu Klienta.


Jeśli jesteś klientem ERGO Hestii i potrzebujesz pojazdu zastępczego w ramach dobrowolnego ubezpieczenia Assistance:

zadzwoń: 801 107 107 * lub 58 555 55 55 

Infolinia Assistance jest dostępna przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. 


Jeśli jesteś poszkodowany przez klienta ERGO Hestii i potrzebujesz pojazdu zastępczego w ramach szkody zgłoszonej z ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej (OC):

  • zadzwoń: 58 785 87 57, 
  • napisz: pojazdyzastepcze@eisolutions.eu
  • skorzystaj z panelu klienta dostępnego pod adresem: https://rent.eisolutions.eu/klient - zlecisz tam wynajem samochodu (opcja dostępna dla osób, które w zgłoszeniu szkody zadeklarowały taką potrzebę). 


Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-17:00.

*Opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora.

Jak to działa?

Przy wynajmie samochodu, możesz skorzystać z pomocy naszego partnera Efficient Insurance Solutions Sp. z o.o., który współpracuje z wyselekcjonowanymi wypożyczalniami o ogólnopolskim zasięgu działania.  

Co zyskujesz korzystając z wynajmu pojazdu za pośrednictwem Efficient Insurance Solutions?

  • nie musisz samodzielnie szukać wypożyczalni,
  • będziesz na bieżąco informowany/a o terminach związanych z wynajmem,
  • nie musisz wysyłać dokumentacji i rozliczać wynajmu - zrobimy to za Ciebie,
  • nie wpłacasz kaucji, ani innych poświadczeń finansowych, 
  • nie ma opłat za nielimitowany przebieg, przygotowanie pojazdu, wyjazd poza granice Polski czy dodatkowego kierowcę wynajmowanego pojazdu, 
  • całodobową obsługą (w tym podstawienie i odbiór pojazdu) na terenie całej Polski – bez ponoszenia dodatkowych opłat, 
  • pokrycie kosztów udziału własnego w szkodzie na pojeździe zastępczym,
  • bezgotówkowe rozliczenie (koszt najmu pojazdu pokrywa w całości ERGO Hestia, zgodnie z cenami).

Jeśli samodzielnie chcesz wynająć samochód zastępczy, przeczytaj informacje dotyczące zasad i stawek.


Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • swoją sprawę zrealizujesz nie wychodząc z domu,
  • nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej,
  • szybki i wygodny sposób kontaktu.


Jakie sprawy zrealizujesz przez formularz?

  • otrzymasz informacje o warunkach ubezpieczenia, płatności i szczegółach polisy,
  • zlecisz przesłanie kopii polisy,
  • zgłosisz zmianę danych swoich lub pojazdu,
  • uzyskasz zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia,
  • zgłosisz prośbę o naniesienie cesji,
  • wskażesz rachunek bankowy do zwrotu składki,
  • zgłosisz darowiznę częściową lub nabycie spadku,
  • zgłosisz wykup/zwrot/cesję pojazdu leasingowanego.

Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • numer polisy – znajdziesz go lewym górnym rogu dokumentu,
  • PESEL lub REGON,
  • adres e-mail,
  • w przypadku darowizny częściowej – umowa darowizny częściowej pojazdu,
  • w przypadku spadku – dokumentacja postępowania spadkowego (musi zawierać dane osobowe i adresowe wszystkich spadkobierców) oraz ewentualnie wniosek o zwrot składki podpisany przez spadkobierców,
  • w przypadku leasingu: a) wykup – faktura zakupu pojazdu od banku, b) cesja – umowę cesji leasingu, c) zwrot – protokół zwrotu pojazdu do banku.

Nie możesz znaleźć numeru polisy? Skontaktuj się ze swoim agentem.


Wskazówka:

Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.


Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • jest to szybki i wygodny sposób kontaktu,
  • masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
  • swoją sprawę zrealizujesz samodzielnie nie wychodząc z domu: nie musisz kontaktować się z infolinią czy agentem,
  • nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej.


Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • dokument potwierdzający sprzedaż pojazdu, np. umowa kupna/sprzedaży podpisana przez obie strony, faktura sprzedaży – powinien on zawierać: numer rejestracyjny pojazdu lub VIN, datę sprzedaży, numer polisy, PESEL / NIP/ REGON (sprzedającego i kupującego), adres do korespondencji,
  • numer polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
  • Twój adres e-mail,
  • Twój numer konta bankowego.

Pamiętaj! Maksymalny rozmiar jednego pliku to 2MB.



Jeśli:

  • kupujący posiada adres zamieszkania w Polsce,
  • kupujący posiada numer PESEL,
  • sprzedałaś/eś pojazd po rozpoczęciu okresu ubezpieczenia, ale nie później niż przedostatniego dnia obowiązywania polisy,
  • pojazd nie jest objęty umową leasingu.

Wypełnij formularz



W przypadku, gdy:

  • kupujący nie posiada adresu zamieszkania w Polsce,
  • sprzedałaś/eś pojazd przed rozpoczęciem okresu ubezpieczenia lub w ostatni dzień obowiązywania polisy,
  • pojazd jest objęty umową leasingu.

Wypełnij formularz


Więcej informacji znajdziesz tutaj.



Wskazówka:

Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.

Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • jest to szybki i wygodny sposób kontaktu,
  • masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
  • swoją sprawę zrealizujesz samodzielnie nie wychodząc z domu: nie musisz kontaktować się z infolinią czy agentem,
  • nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej.


Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • dokument potwierdzający kupno pojazdu, np. umowa kupna/sprzedaży podpisana przez obie strony bądź faktura zakupu - powinien on zawierać: numer rejestracyjny pojazdu lub VIN, datę zakupu, Twój PESEL (niewymagany w przypadku innego obywatelstwa) / NIP/ REGON, adres do korespondencji,
  • numer polisy poprzedniego właściciela,
  • w przypadku rezygnacji z ubezpieczenia, podpisany dokument wypowiedzenia polisy - pobierz szablon.

Pamiętaj! Maksymalny rozmiar jednego pliku to 2MB.



Jeśli:

  • posiadasz adres zamieszkania w Polsce,
  • kupiłaś/eś pojazd po rozpoczęciu okresu ubezpieczenia, ale nie później niż przedostatniego dnia obowiązywania polisy,
  • pojazd nie jest objęty umową leasingu.

Wypełnij formularz



W przypadku, gdy:

  • nie posiadasz adresu zamieszkania w Polsce lub
  • kupiłaś/eś pojazd przed rozpoczęciem okresu ubezpieczenia lub w ostatni dzień obowiązywania polisy lub
  • pojazd jest objęty umową leasingu.

Wypełnij formularz


Więcej informacji znajdziesz tutaj.



Wskazówka:

Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu, będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.


Jeśli otrzymałeś SMS z informacją o zwrocie składki, skorzystaj ze specjalnie przygotowanego formularza wchodząc na stronę nadplaty.ergohestia.pl. Uzupełnij wymagane dane, a środki, zwrócimy do 3 dni roboczych.


Dlaczego warto skorzystać z formularza?  

  • umożliwia szybki zwrot składki, 
  • dostępny całą dobę, także w weekendy, święta czy wieczorami, 
  • wypełnienie go zajmie Ci niewiele czasu.


Do zgłoszenia będzie potrzebny numer konta bankowego.


Przeczytaj, kiedy przysługuje Ci zwrot składki i jak go uzyskać.

Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • jest to szybki i wygodny sposób kontaktu,
  • masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
  • swoją sprawę zrealizujesz samodzielnie nie wychodząc z domu: nie musisz kontaktować się z infolinią czy agentem,
  • nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej.


Jakie sprawy zrealizujesz przez formularz?

  • wypowiesz ubezpieczenie OC z końcem umowy,
  • zrezygnujesz z polisy zawartej na odległość,
  • zgłosisz informację o wyrejestrowaniu lub demontażu pojazdu,
  • wypowiesz ubezpieczenie OC po zakupie pojazdu,
  • poinformujesz nas o polisie w innym Towarzystwie,
  • zgłosisz odstąpienie od ryzyk dobrowolnych.


Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • numer polisy – znajdziesz go lewym górnym rogu polisy,
  • PESEL lub REGON,
  • adres e-mail,
  • dokument wypowiedzenia (zeskanuj lub sfotografuj odręcznie podpisane wypowiedzenie. Będzie potrzebne jako załącznik w formularzu).

Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.

Pamiętaj! Maksymalny rozmiar jednego dokumentu to 2MB.


Przydatne dokumenty

  • Odstąpienie od umowy ubezpieczenia – Pobierz
  • Wypowiedzenie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) posiadacza pojazdu – Pobierz

Wskazówka:

Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu, będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.


Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • imię i nazwisko lub nazwa firmy,
  • data urodzenia lub REGON,
  • numer polisy lub szkody,
  • adres e-mail.

Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.

Wskazówka:

Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję zależnie od Twoich potrzeb:

  1. masz uwagi do obsługi Twojej szkody, wybierz “likwidacja szkody”,
  2. masz uwagi do obsługi Twojej polisy, wybierz “obsługa”.

Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • imię i nazwisko lub nazwa firmy,
  • data urodzenia lub REGON,
  • numer szkody,
  • adres e-mail.

Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.

Wskazówka:

Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję “odwołanie od decyzji dot. Szkody". Pamiętaj o uzupełnieniu uzasadnienia, możesz je dodać w polu “Treść” lub jako załącznik pliku.

Może tego szukasz?

Chcę zgłosić szkodę

Otrzymałeś wezwanie do zapłaty?

Szukam warsztatu naprawczego

Podkreślenie