Obsługa polisy i szkody

Obsługa polisy i szkody

Wybierz produkt i zrealizuj sprawy związane z ubezpieczeniem


Przygotuj:

  • numer polisy - znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
  • PESEL lub REGON,

Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.

Jak wezwać pomoc?

  • zadzwoń +48 58 550 70 12 (opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora),
  • skontaktuj się z nami przez internet.


Co będzie Ci potrzebne do zgłoszenia szkody?

  • numer polisy - znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
  • PESEL lub REGON,

Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.


Jak zgłosić szkodę?

  • zadzwoń +48 58 550 70 12 (opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora).
  • skontaktuj się z nami przez internet

Jeżeli chcesz skontaktować się z opiekunem szkody lub uzupełnić dokumentację:

  • zadzwoń 58 550 70 12 (opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora),
  • skontaktuj się z nami przez internet.


Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
  • jest to szybki i wygodny sposób kontaktu,
  • wypełnienie go zajmie Ci niewiele czasu.

Jakie sprawy zrealizujesz przez ten formularz?

  • otrzymasz informacje o warunkach ubezpieczenia, płatnościach i szczegółach polisy,
  • zlecisz przesłanie kopii dokumentacji lub polisy,
  • zgłosisz zmianę danych,
  • uzyskasz zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia,
  • wskażesz rachunek bankowy do zwrotu składki.


Do zgłoszenia będą Ci potrzebne

  • numer polisy - znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
  • PESEL lub REGON,
  • adres e-mail.

Nie możesz znaleźć numeru polisy? Skontaktuj się ze swoim agentem.


Wskazówka:

Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.

Otrzymałaś/eś informację o zwrocie składki? Skorzystaj z najszybszych metod na otrzymanie zwrotu. Zaloguj się do internetowego konta klienta lub skorzystaj z formularza poniżej.

Do zgłoszenia będzie potrzebny numer konta bankowego.

Przeczytaj, kiedy przysługuje Ci zwrot składki i jak go uzyskać.


Środki zwrócimy do 14 dni kalendarzowych.


Dlaczego warto skorzystać z formularza:

  • jest to szybki i wygodny sposób kontaktu,
  • masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
  • swoją sprawę zrealizujesz samodzielnie nie wychodząc z domu: nie musisz kontaktować się z infolinią czy agentem,
  • nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej.


Jakie sprawy zgłosisz przez formularz?

  • odstąpienie od umowy ubezpieczenia.


Do zgłoszenia będą potrzebne:

  • numer polisy - znajdziesz go lewym górnym rogu polisy,
  • PESEL lub REGON,
  • adres e-mail,
  • dokument wypowiedzenia (zeskanuj lub sfotografuj odręcznie podpisane wypowiedzenie, będzie potrzebne jako załącznik w formularzu).

Pamiętaj! Maksymalny rozmiar jednego dokumentu to 2MB.


Przydatne dokumenty:

Odstąpienie od umowy ubezpieczenia – Pobierz



Wskazówki:

1. Odstąpienie przysługuje każdemu klientowi w przypadku gdy:

  • ubezpieczenie zawarte jest na okres dłuższy niż 6 miesięcy,
  • ubezpieczenie zawarte jest na odległość na okres dłuższy niż 30 dni.

Czas na odstąpienie od umowy ubezpieczenia w przypadku firm to 7 dni, natomiast w przypadku klienta indywidualnego to 30 dni od dnia zawarcia.

2. Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.


Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:

  • imię i nazwisko lub nazwa firmy,
  • data urodzenia lub REGON,
  • numer polisy lub szkody,
  • adres e-mail.


Wskazówka:

Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję zależnie od Twoich potrzeb:

  1. masz uwagi do obsługi Twojej szkody, wybierz “likwidacja szkody”,
  2. masz uwagi do obsługi Twojej polisy, wybierz “obsługa”.


Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:

  • imię i nazwisko lub nazwa firmy,
  • data urodzenia lub REGON,
  • numer szkody,
  • adres e-mail.


Wskazówka:

Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję “odwołanie od decyzji dot. Szkody". Pamiętaj o uzupełnieniu uzasadnienia, możesz je dodać w polu “Treść” lub jako załącznik pliku.

Może tego szukasz?

Otrzymałeś wezwanie do zapłaty?

Pomoc w podróży za granicą

Chcę zrezygnować z polisy

Podkreślenie