Obsługa polisy i szkody
Wybierz produkt i zrealizuj sprawy związane z ubezpieczeniem
Potrzebuję pomocy Home, Medical lub Car assistance.
Przygotuj:
Zadzwoń 801 107 107 * lub 58 555 55 55
Infolinia Assistance jest dostępna 24/7
* opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
Do zgłoszenia będą potrzebne:
Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i seria Twojego dokumentu tożsamości oraz data urodzenia.
Wskazówka:
Zadbajmy razem o środowisko. W jednym z kolejnych kroków zapytamy Cię o zgodę na e-korespondencję. Jeżeli ją wyrazisz, nie będziemy wysyłać Ci korespondencji w formie papierowej.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
Do zgłoszenia będą potrzebne:
Wskazówka:
Zadbajmy razem o środowisko. W jednym z kolejnych kroków zapytamy Cię o zgodę na e-korespondencję. Jeżeli ją wyrazisz, nie będziemy wysyłać Ci korespondencji w formie papierowej.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
Jakie sprawy zrealizujesz przez ten formularz?
Do zgłoszenia będą potrzebne:
Nie możesz znaleźć numeru polisy? Skontaktuj się ze swoim agentem
Wskazówka:
Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.
Otrzymałaś/eś informację o zwrocie składki? Skorzystaj z najszybszych metod na otrzymanie zwrotu. Zaloguj się do internetowego konta klienta lub skorzystaj z formularza poniżej.
Do zgłoszenia będzie potrzebny numer konta bankowego.
Przeczytaj, kiedy przysługuje Ci zwrot składki i jak go uzyskać.
Środki zwrócimy do 14 dni kalendarzowych.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
Jakie sprawy zgłosisz przez formularz?
Do zgłoszenia będą potrzebne:
Pamiętaj! Maksymalny rozmiar jednego dokumentu to 10MB.
Przydatne dokumenty
Odstąpienie od umowy ubezpieczenia – Pobierz
Wskazówka:
Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.
Do zgłoszenia będą potrzebne:
Wskazówka:
Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję zależnie od Twoich potrzeb:
Do zgłoszenia będą potrzebne:
Wskazówka:
Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję “odwołanie od decyzji dot. szkody". Pamiętaj o uzupełnieniu uzasadnienia, możesz je dodać w polu “Treść” lub jako załącznik pliku.
Zobacz jak można zgłosić szkodę
Dowiedz się, jak aktywować swoje iKonto
Twój mobilny świat, poznaj iKonto
Może tego szukasz?
Otrzymałeś wezwanie do zapłaty?
Chcę zgłoszić roszczenie
Mam pytania do mojej polisy