![Obsługa polisy i szkody](https://cdn.bsbox.pl/files/hestia/ZmM7MDA_/61d166b7c0a01326ceded7de4fe6861f_images.jpg)
Obsługa polisy i szkody
Wybierz produkt i zrealizuj sprawy związane z ubezpieczeniem
Do zgłoszenia szkody będą Ci potrzebne:
- adres e-mail,
- numer polisy,
- dane zgłaszającego,
- informacje o uszkodzeniu.
Jeżeli chcesz zgłosić szkodę z Ubezpieczenia sprzętu AGD/RTV/IT, skontaktuj się z nami za pomocą strony internetowej www.szkody.org.
Jeżeli chcesz zgłosić szkodę z Ubezpieczenia zawartego w sieciach handlowych innego niż Ubezpieczenie sprzętu AGD/RTV/IT, skontaktuj się z nami telefonicznie na numer wskazany w Warunkach Ubezpieczenia.
Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:
- adres e-mail,
- numer polisy,
- dane zgłaszającego,
- numer szkody.
Jeżeli posiadasz ubezpieczenie sprzętu AGD/RTV/IT, skontaktuj się z nami za pomocą strony internetowej www.szkody.org.
Jeżeli masz ubezpieczenie zawarte w sieciach handlowych, inne niż ubezpieczenie sprzętu AGD/RTV/IT, skontaktuj się z nami telefonicznie na numer wskazany w Warunkach Ubezpieczenia.
Jakie sprawy zrealizujesz przez ten formularz?
- otrzymasz informacje o warunkach ubezpieczenia, szczegółach polisy i płatności,
- zgłosisz zmianę danych,
- wskażesz rachunek bankowy do zwrotu składki.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
- masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
- jest to szybki i wygodny sposób kontaktu,
- od razu po wypełnieniu, Twój wniosek trafia do realizacji.
Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:
- numer polisy - znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu,
- PESEL lub REGON,
- adres e-mail.
Otrzymałaś/eś informację o zwrocie składki? Skorzystaj z najszybszych metod na otrzymanie zwrotu. Zaloguj się do internetowego konta klienta lub skorzystaj z formularza poniżej.
Do zgłoszenia będzie potrzebny numer konta bankowego.
Przeczytaj, kiedy przysługuje Ci zwrot składki i jak go uzyskać.
Środki zwrócimy do 14 dni kalendarzowych.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
- jest to szybki i wygodny sposób kontaktu,
- masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
- swoją sprawę zrealizujesz samodzielnie nie wychodząc z domu: nie musisz kontaktować się z infolinią czy agentem,
- nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej.
Jakie sprawy zgłosisz przez formularz?
- odstąpienie od umowy ubezpieczenia
- sprzedaż sprzętu,
- wymianę lub zwrot sprzętu,
- zmianę danych.
Do zgłoszenia będą potrzebne:
- data urodzenia lub NIP i REGON,
- adres e-mail,
- numer polisy,
Pamiętaj! Maksymalny rozmiar jednego dokumentu to 10MB.
Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:
- imię i nazwisko lub nazwa firmy,
- data urodzenia lub REGON,
- nr szkody,
- adres e-mail.
Wskazówka
Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję “odwołanie od decyzji dot. Szkody". Pamiętaj o uzupełnieniu uzasadnienia, możesz je dodać w polu “Treść” lub jako załącznik pliku.
Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:
- imię i nazwisko lub nazwa firmy,
- data urodzenia lub REGON,
- numer polisy lub szkody,
- adres e-mail.
Wskazówka
Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję zależnie od Twoich potrzeb:
- masz uwagi do obsługi Twojej szkody, wybierz “likwidacja szkody”,
- masz uwagi do obsługi Twojej polisy, wybierz “obsługa”.
Może tego szukasz?
![](https://cdn.bsbox.pl/files/hestia/ZTQ7MDA_/4984809e655d7e3c3f8be57418d9a42d_images.png)
Obsługa ubezpieczenia sprzętu AGD/RTV
![](https://cdn.bsbox.pl/files/hestia/NWQ7MDA_/8587a9ffe933b48f28cf686376a9bb71_images.jpg)
Chcę zgłosić szkodę
![](https://cdn.bsbox.pl/files/hestia/ZDY7MDA_/f928f77f562908d22366d96ea5fcdb68_images.jpg)
Mam pytania do mojej polisy