
Obsługa polisy i szkody
Wybierz produkt i zrealizuj sprawy związane z ubezpieczeniem
Przygotuj:
Zadzwoń 801 107 107 * lub 58 555 55 55.
Infolinia Assistance jest dostępna 24/7.
* Opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
Do zgłoszenia będą potrzebne:
Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.
Wskazówka:
Zadbajmy razem o środowisko. W jednym z kolejnych kroków zapytamy Cię o zgodę na e-korespondencję. Jeżeli ją wyrazisz, nie będziemy wysyłać Ci korespondencji w formie papierowej.
Aby zgłosić szkodę poprzez mStłuczkę w aplikacji mObywatel, wykonaj poniższe kroki.
Więcej dowiesz się z naszego artykułu w Centrum Wiedzy.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
Do zgłoszenia będą potrzebne:
Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.
Wskazówka:
Zadbajmy razem o środowisko. W jednym z kolejnych kroków zapytamy Cię o zgodę na e-korespondencję. Jeżeli ją wyrazisz, nie będziemy wysyłać Ci korespondencji w formie papierowej.
Miałeś wypadek czy stłuczkę i Twój samochód wymaga wizyty u mechanika?
Zgłoś swoją szkodę, a potem napraw pojazd w sprawdzonym serwisie z sieci ERGO Hestia Pomoc 24.
Dowiedz się więcej o ERGO Hestia Pomoc 24. Kliknij tutaj.
Jak to działa?
Oddajesz uszkodzone auto do jednego z rekomendowanych przez nas serwisów zlokalizowanych w całym kraju i odbierasz naprawione. To my nadzorujemy i rozliczamy cały proces, a Ciebie informujemy o poszczególnych etapach.
Jak się z nami skontaktować?
Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00.
Jeżeli przy zgłoszeniu szkody zadeklarowałeś chęć rozliczenia serwisowego, powinieneś dostać od nas wiadomość sms z informacją o możliwości zalogowania się do Panelu Klienta.
Jeśli jesteś klientem ERGO Hestii i potrzebujesz pojazdu zastępczego w ramach dobrowolnego ubezpieczenia Assistance:
zadzwoń: 801 107 107 * lub 58 555 55 55
Infolinia Assistance jest dostępna przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.
Jeśli jesteś poszkodowany przez klienta ERGO Hestii i potrzebujesz pojazdu zastępczego w ramach szkody zgłoszonej z ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej (OC):
Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-17:00.
*Opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora.
Jak to działa?
Przy wynajmie samochodu, możesz skorzystać z pomocy naszego partnera Efficient Insurance Solutions Sp. z o.o., który współpracuje z wyselekcjonowanymi wypożyczalniami o ogólnopolskim zasięgu działania.
Co zyskujesz korzystając z wynajmu pojazdu za pośrednictwem Efficient Insurance Solutions?
Jeśli samodzielnie chcesz wynająć samochód zastępczy, przeczytaj informacje dotyczące zasad i stawek.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
Do zgłoszenia potrzebujesz:
Pamiętaj! Dokument powinien zawierać własnoręczny podpis lub kwalifikowany podpis elektroniczny.
Maksymalny rozmiar pliku to: 10MB. Dopuszczalne formaty załączników to: jpg, jpeg, gif, png, tiff, eml, msg, pdf, rtf, odt, ods, doc, docx, xls, xlsx, bmp, txt.
Wskazówka:
Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy.
Twojej sprawie nadamy indywidualny numer GEH, dzięki któremu będziesz mógł na bieżąco śledzić status zgłoszenia. Numer GEH przyda Ci się do wypełnienia formularza zwrotu składki. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.
Pamiętaj, aby zgłosić zmianę własności w urzędzie. Masz na to 30 dni od daty zmiany własności.
Możesz to zrobić:
Otrzymałaś/eś informację o zwrocie składki? Skorzystaj z najszybszych metod na otrzymanie zwrotu. Zaloguj się do internetowego konta klienta lub skorzystaj z formularza poniżej.
Do zgłoszenia będzie potrzebny numer konta bankowego.
Przeczytaj, kiedy przysługuje Ci zwrot składki i jak go uzyskać.
Środki zwrócimy do 14 dni kalendarzowych.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
Jakie sprawy zrealizujesz przez formularz?
Do zgłoszenia będą potrzebne:
Pamiętaj! Maksymalny rozmiar jednego dokumentu to 10MB.
Przydatne dokumenty
Wskazówka:
Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu, będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.
Do zgłoszenia będą potrzebne:
Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.
Wskazówka:
Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję zależnie od Twoich potrzeb:
Do zgłoszenia będą potrzebne:
Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.
Wskazówka:
Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję “odwołanie od decyzji dot. Szkody". Pamiętaj o uzupełnieniu uzasadnienia, możesz je dodać w polu “Treść” lub jako załącznik pliku.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
Jakie sprawy zrealizujesz przez formularz?
Do zgłoszenia będą potrzebne:
Nie możesz znaleźć numeru polisy? Skontaktuj się ze swoim agentem.
Wskazówka:
Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu, będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.
Może tego szukasz?

Jak otrzymać pojazd zastępczy?

Aplikacja do wyceny szkód komunikacyjnych

Szukam warsztatu naprawczego