Obsługa polisy i szkody
Wybierz produkt i zrealizuj sprawy związane z ubezpieczeniem
Przygotuj:
Zadzwoń 801 107 107 * lub 58 555 55 55.
Infolinia Assistance jest dostępna 24/7.
* Opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
Do zgłoszenia będą potrzebne:
Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.
Wskazówka:
Zadbajmy razem o środowisko. W jednym z kolejnych kroków zapytamy Cię o zgodę na e-korespondencję. Jeżeli ją wyrazisz, nie będziemy wysyłać Ci korespondencji w formie papierowej.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
Do zgłoszenia będą potrzebne:
Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.
Wskazówka:
Zadbajmy razem o środowisko. W jednym z kolejnych kroków zapytamy Cię o zgodę na e-korespondencję. Jeżeli ją wyrazisz, nie będziemy wysyłać Ci korespondencji w formie papierowej.
Miałeś wypadek czy stłuczkę i Twój samochód wymaga wizyty u mechanika?
Zgłoś swoją szkodę, a potem napraw pojazd w sprawdzonym serwisie z sieci ERGO Hestia Pomoc 24.
Dowiedz się więcej o ERGO Hestia Pomoc 24. Kliknij tutaj.
Jak to działa?
Oddajesz uszkodzone auto do jednego z rekomendowanych przez nas serwisów zlokalizowanych w całym kraju i odbierasz naprawione. To my nadzorujemy i rozliczamy cały proces, a Ciebie informujemy o poszczególnych etapach.
Jak się z nami skontaktować?
Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00.
Jeżeli przy zgłoszeniu szkody zadeklarowałeś chęć rozliczenia serwisowego, powinieneś dostać od nas wiadomość sms z informacją o możliwości zalogowania się do Panelu Klienta.
Jeśli jesteś klientem ERGO Hestii i potrzebujesz pojazdu zastępczego w ramach dobrowolnego ubezpieczenia Assistance:
zadzwoń: 801 107 107 * lub 58 555 55 55
Infolinia Assistance jest dostępna przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.
Jeśli jesteś poszkodowany przez klienta ERGO Hestii i potrzebujesz pojazdu zastępczego w ramach szkody zgłoszonej z ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej (OC):
Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-17:00.
*Opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora.
Jak to działa?
Przy wynajmie samochodu, możesz skorzystać z pomocy naszego partnera Efficient Insurance Solutions Sp. z o.o., który współpracuje z wyselekcjonowanymi wypożyczalniami o ogólnopolskim zasięgu działania.
Co zyskujesz korzystając z wynajmu pojazdu za pośrednictwem Efficient Insurance Solutions?
Jeśli samodzielnie chcesz wynająć samochód zastępczy, przeczytaj informacje dotyczące zasad i stawek.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
Jakie sprawy zrealizujesz przez formularz?
Do zgłoszenia będą potrzebne:
Nie możesz znaleźć numeru polisy? Skontaktuj się ze swoim agentem.
Wskazówka:
Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.
Poinformuj urząd o sprzedaży samochodu
Jeśli sprzedałeś pojazd poinformuj urząd w ciągu 30 dni od dnia zbycia pojazdu. Można to zrobić przez Internet, osobiście lub listownie.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
Do zgłoszenia będą potrzebne:
Pamiętaj! Maksymalny rozmiar jednego pliku to 2MB.
Jeśli:
W przypadku, gdy:
Więcej informacji o zakupie i sprzedaży samochodu znajdziesz tutaj.
Pamiętaj! Poinformuj odpowiedni urząd o tym, że sprzedałeś lub darowałeś pojazd. Masz na to 30 dni od daty zawarcia transakcji (np. umowy sprzedaży, umowa darowizny).
Wskazówka:
Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.
Po zakupie pamiętaj o rejestracji pojazdu w urzędzie.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
Do zgłoszenia będą potrzebne:
Pamiętaj! Maksymalny rozmiar jednego pliku to 2MB.
Jeśli:
W przypadku, gdy:
Więcej informacji o zakupie i sprzedaży samochodu znajdziesz tutaj.
Po zakupie pamiętaj o rejestracji pojazdu w odpowiednim urzędzie.
Wskazówka:
Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu, będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.
Otrzymałaś/eś informację o zwrocie składki? Skorzystaj z najszybszych metod na otrzymanie zwrotu. Zaloguj się do internetowego konta klienta lub skorzystaj z formularza poniżej.
Do zgłoszenia będzie potrzebny numer konta bankowego.
Przeczytaj, kiedy przysługuje Ci zwrot składki i jak go uzyskać.
Środki zwrócimy do 14 dni kalendarzowych.
Dlaczego warto skorzystać z formularza?
Jakie sprawy zrealizujesz przez formularz?
Do zgłoszenia będą potrzebne:
Pamiętaj! Maksymalny rozmiar jednego dokumentu to 10MB.
Przydatne dokumenty
Wskazówka:
Wyraź zgodę na e-korespondencję. Dzięki temu, będziesz mógł zgłosić swoją sprawę przez formularz internetowy. Jednocześnie razem zadbamy o środowisko.
Do zgłoszenia będą potrzebne:
Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.
Wskazówka:
Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję zależnie od Twoich potrzeb:
Do zgłoszenia będą potrzebne:
Jeśli jesteś obcokrajowcem, przygotuj: numer i serię Twojego dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia.
Wskazówka:
Po przejściu do formularza, w polu “reklamacja dotyczy”, wybierz opcję “odwołanie od decyzji dot. Szkody". Pamiętaj o uzupełnieniu uzasadnienia, możesz je dodać w polu “Treść” lub jako załącznik pliku.
Może tego szukasz?
Jak otrzymać pojazd zastępczy?
Aplikacja do wyceny szkód komunikacyjnych
Szukam warsztatu naprawczego