Osługa szkód w ubezpieczeniach na życie

Obsługa polisy i szkody

Wybierz produkt i zrealizuj sprawy związane z ubezpieczeniem

Dlaczego warto zgłosić roszczenie przez formularz?

  • masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
  • nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej,
  • od razu po wypełnieniu formularza otrzymasz potwierdzenie, że Twoje zgłoszenie zostało zarejestrowane i przystąpiliśmy do jego realizacji.


Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:

  • imię i nazwisko lub nazwa firmy,
  • PESEL lub REGON (jeśli jesteś obcokrajowcem, będą potrzebne: numer i seria Twojego dokumentu tożsamości oraz data urodzenia),
  • numer polisy/ numer certyfikatu,
  • numer telefonu,
  • adres do korespondencji,
  • adres e-mail,
  • dokumenty dotyczące zgłaszanego zdarzenia (np. akt urodzenia, akt zgonu, dokumentacja medyczna),
  • numer rachunku bankowego, na który chcesz otrzymać wypłatę świadczenia.


Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • masz do niego dostęp przez całą dobę, także w weekendy, święta czy wieczorami,
  • nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej,
  • od razu po wypełnieniu formularza, otrzymasz potwierdzenie, że zgłoszenie zostało zarejestrowane i jest w trakcie realizacji.


Aby się z nami skontaktować, przygotuj:

  • imię i nazwisko lub nazwę firmy,
  • PESEL lub REGON,
  • adres e-mail,
  • numer roszczenia, który otrzymałeś po zarejestrowaniu zgłoszenia.


Zadzwoń do Centrum Alarmowego pod numer telefonu: 22 522 29 94
, dostępny przez całą dobę i przez 7 dni w tygodniu.

Natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia zorganizujemy niezbędną pomoc.


Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:

  • imię i nazwisko lub nazwa firmy,
  • PESEL lub REGON (jeśli jesteś obcokrajowcem, będą potrzebne: numer i seria Twojego dokumentu tożsamości oraz data urodzenia),
  • numer polisy/ numer certyfikatu,
  • numer telefonu,
  • adres e-mail.

Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
  • swoją sprawę zrealizujesz nie wychodząc z domu,
  • swoją sprawę zrealizujesz samodzielnie, nie musisz kontaktować się z infolinią czy agentem.


Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:

  • imię i nazwisko lub nazwa firmy,
  • PESEL lub REGON,
  • adres e-mail,
  • numer polisy/ numer certyfikatu.

Nie możesz znaleźć numeru polisy?

Skontaktuj się ze swoim agentem, a w przypadku umów Grupowego Ubezpieczenia na Życie Pracowników i ich Rodzin z Twoim pracodawcą lub opiekunem polisy.


Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • swoją sprawę zrealizujesz nie wychodząc z domu,
  • nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej,
  • od razu po wypełnieniu formularza, dostaniesz potwierdzenie, że Twoje zgłoszenie zostało zarejestrowane i jest w trakcie realizacji.


Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:

  • imię i nazwisko lub nazwa firmy,
  • PESEL lub REGON (jeśli jesteś obcokrajowcem, będą potrzebne: numer i seria Twojego dokumentu tożsamości oraz data urodzenia),
  • numer polisy,
  • numer telefonu,
  • adres do korespondencji,
  • adres e-mail.

Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • masz do niego dostęp 24 godziny na dobę,
  • swoją sprawę zrealizujesz nie wychodząc z domu,
  • swoją sprawę zrealizujesz samodzielnie, nie musisz kontaktować się z infolinią czy agentem.


Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:

  • imię i nazwisko lub nazwa firmy,
  • PESEL lub REGON,
  • adres e-mail,
  • numer polisy,
  • dokument wypowiedzenia podpisany przez Ciebie odręcznie – zeskanuj go lub sfotografuj i odręcznie podpisz skan lub zdjęcie dokumentu.


Pamiętaj:

  • w przypadku umów Indywidualnego Ubezpieczenia na Życie lub Grupowego Ubezpieczenia na Życie, wybierz temat: „Pozostałe tematy”, uzupełnij formularz i załącz do formularza plik ze skanem lub zdjęciem podpisanego dokumentu wypowiedzenia,

  • w przypadku Ubezpieczeń bankowych i masowych, wybierz temat: „Wypowiedzenie umowy”.

  • jeśli wypowiadasz umowę indywidualnego ubezpieczenia na życie posiadającą część inwestycyjną lub oszczędnościową, załącz do formularza wniosek o wykup wartości polisy. Wraz z wnioskiem o wykup załącz kopię dokumentu tożsamości.

Dlaczego warto skorzystać z formularza?

  • swoją sprawę zrealizujesz nie wychodząc z domu,
  • dostępny całą dobę, także w weekendy, święta czy wieczorami,
  • szybki i wygodny sposób kontaktu.


Będą Ci potrzebne:

  • imię, nazwisko lub nazwa firmy,
  • PESEL lub REGON,
  • adres e-mail,
  • numer polisy.


Nie możesz znaleźć numeru polisy? Skontaktuj się ze swoim agentem,

W przypadku umów Grupowego Ubezpieczenia na Życie Pracowników i ich Rodzin skontaktuj się ze swoim pracodawcą lub opiekunem polisy.

Jeżeli masz konto w aplikacji do zarządzania rachunkiem inwestycyjnym IRJU-online, skorzystaj z aplikacji.


Jeżeli nie masz konta
, wejdź na poniższy formularz.

Otrzymałaś/eś informację o zwrocie składki? Skorzystaj z najszybszych metod na otrzymanie zwrotu. Zaloguj się do internetowego konta klienta lub skorzystaj z formularza poniżej.

Do zgłoszenia będzie potrzebny numer konta bankowego.

Przeczytaj, kiedy przysługuje Ci zwrot składki i jak go uzyskać.


Środki zwrócimy do 14 dni kalendarzowych.


Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:

  • imię i nazwisko lub nazwa firmy,
  • data urodzenia lub REGON,
  • numer polisy,
  • adres e-mail.


Wskazówka:

Po przejściu do formularza, w polu “Reklamacja dotyczy”, wybierz opcję zależnie od Twoich potrzeb:

  1. masz uwagi do obsługi Twojej szkody, wybierz “Likwidacja roszczenia”,
  2. masz uwagi do obsługi Twojej polisy, wybierz “Obsługa”.


Do zgłoszenia będą Ci potrzebne:

  • imię i nazwisko lub nazwa firmy,
  • data urodzenia lub REGON,
  • nr polisy,
  • adres e-mail.


Wskazówka:

Po przejściu do formularza, w polu “Reklamacja dotyczy”, wybierz opcję “Odwołanie od decyzji dot. Roszczenia". Pamiętaj o uzupełnieniu uzasadnienia, możesz je dodać w polu “Treść” lub jako załącznik pliku.

Zobacz jak można zgłosić roszczenie

Dowiedz się, jak aktywować swoje ikonto

Twój mobilny świat, poznaj iKonto

Może tego szukasz?

Lekarka czyta dokumenty

Uszczerbek na zdrowiu - jak wygląda wyliczenie

Kobieta rozmawia przez telefon

Chcę zgłosić roszczenie

Zamyślona kobieta na kanapie

Mam pytania do mojej polisy

Podkreślenie