Co się dzieje z moją szkodą?

 
  • Klient
  •  
 
  • eKonto ubezpieczeniowe
  •  
  •  
  •  
  •  
 
  • ERGO Hestia
  •  
  •  
  •  
  •  
 
 
 

Warto wiedzieć

W jaki sposób mogę zgłosić szkodę?

Zgłoszenia szkody Poszkodowany może dokonać w jeden z wymienionych niżej sposobów:

Najszybciej i najwygodniej jest zgłosić szkodę przez eKonto ubezpieczeniowe. Wchodząc na stronę www.ekonto.ergohestia.pl możesz aktywować własne eKonto. Po zalogowaniu, klikając w zakładkę „Szkody -› zgłoszenie szkody” możesz dokonać pełnego zgłoszenia większości szkód, najczęściej bez konieczności dosyłania jakichkolwiek papierowych dokumentów.

Korzystanie z eKonta stanowi gwarancję podwyższonej jakości obsługi. Po zakończeniu procesu zgłoszenia otrzymasz potwierdzający je dokument i będziesz mógł śledzić przebieg likwidacji szkody przez internet.

Najczęściej zadawane pytania

Druki dostępne są:

Jeśli chcesz sprawdzić stan likwidacji swojej szkody możesz:

  • zalogować się na stronie eKonta (www.ekonto.ergohestia.pl) i kliknąć w zakładkę „Szkody”
  • zadać pytanie przez formularz internetowy
  • zadzwonić na infolinię pod numer 0 801 107 107 (z telefonu stacjonarnego) lub +48 58 555 55 55 (z telefonu komórkowego lub zagranicy). Informacje na temat przebiegu likwidacji szkód udzielane są od poniedziałku do piątku, w godz. 9.00 - 17.00,
  • przez e-mail na adres szkody@ergohestia.pl,
  • jeżeli posiadasz numer do Opiekuna swojej szkody, skontaktuj się bezpośrednio z nim aby zapytać o etap likwidacji szkody.

Jeżeli posiadasz eKonto ubezpieczeniowe wystarczy się zalogować podając prawidłowy login i hasło.

Jeśli szkoda zgłaszana jest z Twojej polisy zawartej w Ergo Hestii, dane konieczne do uzyskania informacji na temat stanu likwidacji szkody to:

  • imię i nazwisko lub/i pełna nazwa firmy,
  • nr szkody lub nr polisy,
  • PESEL lub NIP.

Jeśli szkoda zgłaszana jest z polisy OC sprawcy ubezpieczonego w Ergo Hestii, dane które umożliwią uzyskanie informacji na temat stanu likwidacji szkody to:

  • nr szkody / nr polisy sprawcy / nr rejestracyjny pojazdu (sprawcy bądź własnego) / nazwisko / nazwa firmy sprawcy,
  • imię i nazwisko / pełna nazwa firmy..

Jeśli szkoda zgłaszana jest z Twojej polisy zawartej w Ergo Hestii, osobami upoważnionymi do uzyskiwania określonych informacji, dotyczących stanu likwidacji swojej szkody są:

  • Ubezpieczający,
  • Ubezpieczony,
  • Uposażony (Beneficjent),
  • Współwłaściciel / Współubezpieczony,
  • Przedstawiciel ( pracownik) ubezpieczonej Firmy,
  • Pełnomocnik wyżej wymienionych (na podstawie pisemnego upoważnienia).

Jeśli szkoda zgłaszana jest z polisy OC sprawcy ubezpieczonego w Ergo Hestii osobami upoważnionymi do uzyskiwania określonych informacji dotyczących stanu likwidacji swojej szkody są:

  • Właściciel / Współwłaściciel,
  • Przedstawiciel ( pracownik) poszkodowanej firmy,
  • Pełnomocnik wyżej wymienionych (na podstawie pisemnego upoważnienia).

Wniosek o dodatkowe oględziny można zgłosić w jeden z wymienionych niżej sposobów:

Kalkulację do weryfikacji można przekazać w jeden z wymienionych poniższych sposobów:

  • załączyć dokument przez formularz internetowy
  • poprzez wgranie ich do swojego konta w eKoncie ubezpieczeniowym,
  • przez e-mail, przesyłając na adres szkody@ergohestia.pl, powołując się na numer szkody,
  • faxem lub listownie powołując się na numer szkody.

Dyspozycję co do sposobu wypłaty odszkodowania można przekazać w jeden z wymienionych niżej sposobów:

  • załączyć dokument przez formularz internetowy
  • poprzez wysłanie wiadomości przez swoje eKonto ubezpieczeniowe,
  • emailem, przesyłając na adres szkody@ergohestia.pl, powołując sie na numer szkody,
  • faxem lub listownie powołując się na numer szkody.

Najszybszym sposobem zgłoszenia odwołania od decyzji jest przesłanie go na skrzynkę odwolania@ergohestia.pl. Twoje odwołanie trafia w ten sposób bezpośrednio do zespołu ekspertów, którzy dokonują ponownej, szczegółowej analizy zebranej dokumentacji. Odpowiedź otrzymasz w ciągu 30 dni.

Informację o nowych okolicznościach bądź zwiększeniu zakresu szkody należy przekazać w jeden z poniższych sposobów:

  • zalogować się na stronie eKonta (www.ekonto.ergohestia.pl) i przesłać wiadomość,
  • przez formularz internetowy
  • przez e-mail na adres szkody@ergohestia.pl,
  • skontaktuj się bezpośrednio z Opiekunem swojej szkody jeżeli otrzymałeś do niego numer,
  • zadzwonić na infolinię pod numer 0 801 107 107 (z telefonu stacjonarnego) lub +48 58 555 55 55 (z telefonu komórkowego lub zagranicy). Informacje na temat przebiegu likwidacji szkód udzielane są od poniedziałku do piątku, w godz. 9.00 - 17.00.