Przedstawiamy pierwsze z serii raporty reklamacji i odwołań, w których przeanalizowane zostały najważniejsze wskaźniki zgłoszeń reklamacyjnych w ERGO Hestii.
ERGO Hestia stale monitoruje skargi i odwołania. Tworzenie wewnętrznych raportów jest dla nas standardowym działaniem, które wykonujemy cyklicznie - raporty miesięczne przedstawiają aktualną sytuację, kwartalne pokazują tendencje w skargach i odwołaniach, a w podsumowaniu rocznym prezentujemy trendy i wdrożone rozwiązania.
Jako pierwsi na rynku ubezpieczeń postanowiliśmy zaprezentować kluczowe informacje z naszych raportów i udostępnić je na stronie www.ergohestia.pl.
Zdecydowaliśmy się wybrać wskaźnik skarg, a także odwołań, co jest innowacyjnym podejściem do badania poziomu satysfakcji klientów z podejmowanych przez nas decyzji.
Raport reklamacji i odwołań - I półrocze 2017
PDF 247,8 KB
Raport reklamacji i odwołań - IV kwartał 2016
PDF 234,8 KB
Raport reklamacji i odwołań - III kwartał 2016
PDF 254,7 KB
Raport reklamacji i odwołań - podsumowanie 2015
PDF 241,3 KB
Raport reklamacji i odwołań - podsumowanie 2014
PDF 232,7 KB
Raport reklamacji i odwołań - podsumowanie 2013
PDF 152,3 KB
Raport reklamacji i odwołań - podsumowanie 2012
PDF 373,3 KB