Sytuacja powodziowa
Informacje dla klientów
Zgłoś szkodę po powodzi w uproszczony sposób
Przygotowaliśmy uproszczoną, telefoniczną ścieżkę obsługi. Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją. Pozwoli Ci to skrócić czas potrzebny na skuteczne zgłoszenie i likwidację szkody, a nam możliwie najszybszy kontakt z Tobą.
- Zabezpiecz mienie przed powiększeniem się uszkodzeń.
- Zrób zdjęcia uszkodzeń, strat - na ich podstawie będziemy szacowali szkodę. Jeśli woda wdarła się do Twojej nieruchomości, wskaż jej wymiary i oszacuj poziom wody.
- Zgłoś szkodę najszybciej zrobisz to przez nasz formularz (Przejdź do formularza), gdzie równocześnie możesz dołączyć zdjęcia lub telefonicznie: 801 107 107 lub 58 555 55 55.
- Zachowaj zdjęcia, możesz przystąpić do sprzątania i naprawy uszkodzeń.
- Zbieraj dokumenty potwierdzające poniesione koszty związane z naprawą np. rachunki, faktury itp.
- Przygotuj wykaz uszkodzonych przedmiotów i spróbuj określić ich wartość.
- Spróbuj oszacować orientacyjną wartość całkowitych strat.
- Przygotuj numer konta bankowego do wypłaty odszkodowania.
W razie konieczności wykonamy oględziny. Jeżeli masz możliwość, przygotuj na nie dokument potwierdzający własność nieruchomości. Jeśli nie masz możliwości przesłania zdjęć formularzem, możesz przekazać je naszemu rzeczoznawcy podczas oględzin.
Powódź 2024 – jak zgłosić szkodę i uzyskać pomoc finansową?
Zmagasz się ze skutkami trwającej powodzi? Sprawdź, w jaki sposób postępować w obliczu zagrożenia oraz jak zgłosić szkodę ubezpieczeniową.
Obsługa polisy i szkody
Zgłoś szkodę w uproszczony sposób poprzez formularz zgłoszeniowy lub dzwoniąc na infolinię.