Obsługa Twojej polisy

W celu zmiany danych na swojej polisie, rozwiązania polisy czy zgłoszenia innej modyfikacji do swojego ubezpieczenia wypełnij formularz obsługa polisy

Sprzedaż / zakup pojazdu

Jeśli sprzedałeś samochód z ważnym ubezpieczeniem zgłoś tą zmianę za pomocą formularza

Zgłoś zakup pojazdu z ważnym ubezpieczeniem za pomocą niniejszego formularza

Zgłoszenie szkody

Jeśli zgłosiłeś szkodę i zastanawiasz się na jakim jest etapie zapytaj wypełniając niniejszy formularz

Reklamacja/odwołanie

Najszybszym sposobem zgłoszenia reklamacji jest wypełnienie formularza

Rzecznik Klienta

Rzecznik Klienta umożliwia bezpośredni kontakt w każdej, nawet najbardziej niestandardowej sprawie. 

Z Rzecznikiem Klienta możesz się skontaktować za pomocą formularza.

 

Ubezpieczenie Przedłużonej Gwarancji

Chcesz zgłosić szkodę lub masz pytanie związane z ubezpieczeniem Przedłużonej Gwarancji? Skontaktuj się z nami za pomocą strony internetowej www.szkody.org lub telefonicznie 58 762 76 76

Chcesz zapoznać się z ofertą naszych ubezpieczeń?

Wejdź na stronę mapy agentów znajdź oddział w najbliżej okolicy i spotkaj się bądź zadzwoń do swojego doradcy ubezpieczeniowego

Możesz również samodzielnie sprawdzić naszą ofertę na stronie https://www.ergohestia.pl/znajdz-ubezpieczenie/ 

Dołącz do grona naszych agentów

Jeżeli jesteś zainteresowany rozwojem swojego biznesu we współpracy z ERGO Hestią, skontaktuj się z jednym z naszych pracowników. Szczegółowe dane kontaktowe dostępne tutaj.