Obsługa polisy i szkody - Formularze
Szukasz wygodnej i szybkiej ścieżki kontaktu w sprawach związanych z ubezpieczeniem?
Oferujemy proste formularze internetowe, za pomocą których:
Indywidualne konto klienta – dostęp online do Twoich polis
Nasza aplikacja umożliwi Ci przegląd ubezpieczeń i zgłoszonych szkód oraz bezpośredni kontakt z obsługą klienta.
Co możesz zrobić za pomocą swojego iKonta?
Chat - kontakt z wirtualnym doradcą
Zadaj pytanie asystentowi, a odpowiedź na blisko 150 zagadnień uzyskasz w ciągu kilku sekund!
Wirtualny doradca pomoże Ci przejść przez procedury ubezpieczeniowe i udzieli najpotrzebniejszych informacji, w tym:
Nasz chat znajdziesz w prawym dolnym rogu.
Kontakt z agentem
Jeśli zastanawiasz się nad wyborem odpowiedniej oferty lub potrzebujesz profesjonalnej pomocy w sprawie ubezpieczenia, skorzystaj z naszej wyszukiwarki agentów.
Znajdź doradcę w Twojej okolicy i zapewnij sobie indywidualne podejście do Twoich potrzeb, wybór rozwiązania dostosowanego do Twojej sytuacji życiowej i finansowej.
Infolinia - Pomoc Assistance
Przygotuj:
Zadzwoń pod numer telefonu801 107 107 * lub 58 555 55 55.
Infolinia Assistance jest dostępna 24/7.
* Opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora.
Rzeczniczka Klienta
Jeśli Twoja sprawa jest nietypowa i nie mogła zostać zrealizowana według standardowej procedury, po wsparcie możesz zwrócić się do Rzecznika Klienta.
Przejdź do formularzaAdres korespondencyjny
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A.
ul. Hestii 1
81-731 Sopot
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ERGO Hestia S.A.
ul. Hestii 1
81-731 Sopot
Siedziba ERGO Hestii, otwarta jest od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 16:00
E-doręczenia
Jeżeli chcesz przekazać nam bezpiecznie dokumenty przez Internet, możesz to zrobić za pomocą elektronicznych doręczeń na adres: