Zasady likwidacji szkód w ERGO Hestii opracowaliśmy tak, by klient – dla którego powstanie szkody zawsze wiąże się ze stresem – mógł możliwie najłatwiej i najszybciej otrzymać odszkodowanie.

Ubezpieczenia w ERGO Hestii to konkretne korzyści dla klienta

  • w prostych szkodach komunikacyjnych i majątkowych odszkodowanie wypłacamy natychmiast po telefonicznym przyjęciu zgłoszenia,
  • nasi klienci mogą bezpośrednio, telefonicznie i mailowo kontaktować się z wyznaczonym opiekunem szkody - osobą zajmującą się sprawą,
  • 191 Likwidatorów Mobilnych pozostaje do dyspozycji klientów na terenie całego kraju; są w stanie pojawić się na miejscu maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia roszczenia,
  • Likwidator Mobilny sporządza ocenę techniczną, a w przypadku nieskomplikowanych szkód może natychmiast podjąć decyzję o wypłacie odszkodowania.

Zgłoszenie szkody

Klient może wybrać najdogodniejszy dla siebie sposób zgłoszenia szkody:

  • poprzez intuicyjne i uproszczone formularze na stronie www.ergohestia.pl,
  • za pośrednictwem przedstawiciela ERGO Hestii.

Osobiste konto klienta - najszybszy i najwygodniejszy sposób zgłoszenia szkody

Konto można aktywować na stronie ihestia.ergohestia.pl po wykupieniu ubezpieczenia lub zgłoszeniu szkody, a po zalogowaniu się i kliknięciu w ikonę "zgłoszenie szkody", klient ma możliwość dokonania pełnego zgłoszenia sprawy.

Klient od razu otrzyma informacje o:

  • numerze zgłoszonej sprawy,
  • sposobie likwidacji szkody,
  • dokumentach niezbędnych do zakończenia sprawy.

Po zgłoszeniu online klient może śledzić przebieg likwidacji szkody na każdym jej etapie. Za pośrednictwem konta może także przesyłać dokumenty, kontaktować się z opiekunem szkody oraz sprawdzać status zgłoszonej sprawy.

Korzystanie z osobistego konta klienta stanowi gwarancję najwyższej jakości obsługi.


Uproszczona likwidacja szkód

W wielu przypadkach oględziny szkody majątkowej lub komunikacyjnej nie są konieczne - wystarczy zgłoszenie telefoniczne lub za pomocą osobistego konta klienta. Po zakwalifikowaniu sprawy do likwidacji uproszczonej można od razu przystąpić do naprawy samochodu bądź mienia.

Opiekun szkody honoruje dokumenty w wersji elektronicznej. Nie ma konieczności przedstawiania dokumentów papierowych.


Likwidatorzy Mobilni

Po skontaktowaniu się z klientem i ustaleniu z nim miejsca i terminu spotkania, Likwidator Mobilny dokonuje oględzin szkody - ocenia koszty napraw oraz sporządza niezbędną dokumentację.

Nasza ogólnopolska grupa Likwidatorów Mobilnych liczy 191 osób. Zapewniają oni klientom profesjonalne wsparcie zaraz po szkodzie oraz pomagają w wypełnianiu niezbędnych formalności.

Warto wiedzieć

RUW, czyli utrata wartości pojazdu w wyniku kolizji

Gdzie znajdę warsztat naprawczy

Używasz starej wersji przeglądarki internetowej!

Używasz starej wersji przeglądarki internetowej, aby korzystać z wszystkich funkcjonalności strony pobierz nowszą wersję przeglądarki. Obsługujemy Internet Explorer 11, Firefox 25, Chrome 30, Edge 25, Safari i nowsze wersje tych przeglądarek

×