O możliwościach naprawy pojazdu dowiesz się po zgłaszaniu roszczenia, podczas oględzin lub w trakcie rozmowy z opiekunem naprawy – wskażemy Ci warsztat współpracujący z ERGO Hestią.
Możesz w nim dokonać naprawy, jeśli rozliczysz się w wariancie serwisowym. Wyliczenie wartości szkody sporządzi serwis a następnie przedstawi fakturę za naprawę.
W sytuacji, gdy uszkodzenia samochodu nie są duże i dotyczą tylko elementów zewnętrznych pojazdu (np. rysa na drzwiach czy pęknięty zderzak), poczekaj na ustalenie wartości uszkodzeń przez naszego pracownika.
Realizując naprawę w jednym z współpracujących z nami serwisów, w przypadku likwidacji szkody z OC jak i AC, masz pewność, że szkoda zostanie zlikwidowana sprawnie przy minimum formalności z Twojej strony.
Znajdź warsztat w swojej okolicy
Jeśli chcesz skorzystać z naprawy w serwisie z naszej sieci ERGO Hestia Pomoc 24 skontaktuj się z nami. Pomożemy ci wybrać serwis dobrany pod Twoje indywidualne potrzeby oraz zgodny z wariantem Ubezpieczenia.
Jeśli wybierzesz inny warsztat, wszelkie dokumenty wskazane przez opiekuna szkody jako niezbędne do jej zakończenia, powinieneś dostarczyć we własnym zakresie, w tym (przed rozpoczęciem naprawy) kosztorys sporządzony przez warsztat. Abyś miał pewność, że zrefundujemy koszty naprawy, kosztorys powinien być uprzednio zaakceptowany przez ERGO Hestię.