Konserwacja sytstemu

Informujemy, że w związku z koniecznością przeprowadzenia prac administracyjnych w infrastrukturze sieciowej ERGO Hestii wszystkie systemy informatyczne oraz infolinia będą niedostępne od dnia 17.05 (piątek) od godz. 20:00 do dnia 19.05 (niedziela) do godz. 23:59. Oznacza to, że: – w tym okresie nie będzie można zalogować się do swojego konta w serwisie iHestia, PolisaOnline, eKonto, a formularze na naszej stronie nie będą działały; – kontakt z Opiekunami Szkód nie będzie możliwy. W tym czasie nasi Agenci będą mogli zawrzeć umowę ubezpieczenia tylko na polisy dot. OC komunikacyjnego, bez możliwości zawierania dodatkowych ubezpieczeń dobrowolnych. Uwaga! Infolinie Assistance i Centrum Alarmowe dla posiadaczy ubezpieczenia ERGO Podróże będą cały czas dostępne. Za wszystkie niedogodności serdecznie przepraszamy.

Wprowadzenie obsługi w języku migowym to kolejny krok w rozwoju dialogu ubezpieczyciela z klientami.

Osoby niesłyszące, które chcą kupić polisę ubezpieczeniową ERGO Hestii, zgłosić szkodę lub wprowadzić zmiany w polisie, mogą skorzystać z usługi tłumacza języka migowego za pośrednictwem strony internetowej ubezpieczyciela. 

Usługa jest dostępna od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8 do 18, dla wszystkich osób głuchych bez względu na miejsce, w którym się znajdują. Jedyny warunek to dostęp do sieci internetowej. Na specjalnej podstronie www.ergohestia.pl/migamy wystarczy uruchomić wideokonferencję z tłumaczem języka migowego, wybierając symbol międzynarodowego znaku pomocy osobom głuchym. Po drugiej stronie tłumacz połączy się z konsultantem infolinii ERGO Hestii i zrealizuje tłumaczenie z języka migowego na język polski i odwrotnie. Połączenie z infolinią ERGO Hestii za pośrednictwem tłumacza języka migowego jest możliwe również poprzez aplikację mobilną firmy Migam. Dostawcą usługi jest firma Migam, zatrudniająca wykwalifikowanych tłumaczy obu systemów komunikacji osób niesłyszących: PJM (Polski Język Migowy) oraz SJM (System Językowo-Migowy). Tłumacze obsługujący klientów są także przygotowani do tłumaczenia terminów ubezpieczeniowych.

W ERGO Hestii rozumiemy, jak ubezpieczać klientów w przyjazny i odpowiedzialny sposób. Dlatego stawiamy na dialog ze wszystkimi. Chcąc zapewnić pełną dostępność oferty, nasze usługi projektujemy w sposób uniwersalny, dostosowując je do potrzeb różnych grup społecznych, m.in. osób z niepełnosprawnością. Jednym z efektów takiego myślenia jest wprowadzenie obsługi w języku migowym.

Rozumiemy się bez słów

W Polsce żyje ponad 470 tys. osób niesłyszących, a język migowy ma odmienną od języka polskiego składnię i gramatykę. Polszczyzna jest dla głuchego zawsze drugim językiem - językiem obcym, dlatego osoby głuche mają trudności z jednoznacznym zrozumieniem słowa pisanego. Wprowadzenie usługi tłumacza języka migowego online jest znaczącym udogodnieniem dla społeczności głuchych, ułatwiającym im komunikację ze światem zewnętrznym oraz dostęp do usług dotąd dla nich ograniczonych.

Jak działa obsługa osób niesłyszących w ERGO Hestii

Używasz starej wersji przeglądarki internetowej!

Używasz starej wersji przeglądarki internetowej, aby korzystać z wszystkich funkcjonalności strony pobierz nowszą wersję przeglądarki. Obsługujemy Internet Explorer 11, Firefox 25, Chrome 30, Edge 25, Safari i nowsze wersje tych przeglądarek

×