Tak łatwo możesz zarządzać swoimi ubezpieczeniami on-line!

Mam już eKonto ubezpieczeniowe

Jeżeli już aktywowałeś swoje eKonto, po prostu zaloguj się do niego używając przycisku poniżej.

  • Ze względów bezpieczeństwa ekran logowania zostanie otwarty w nowym oknie
Logowanie

Chcę się zarejestrować

Rejestracja zajmie Ci tylko chwilę.

  • Poprosimy o podanie danych z Twojej polisy zakupionej po 1 stycznia 2009r.
  • Ze względów bezpieczeństwa ekran rejestracji zostanie otwarty w nowym oknie.
Rejestracja

eKonto ubezpieczeniowe to pierwszy na polskim rynku serwis internetowy zapewniający klientom indywidualnym pełną obsługę posprzedażową. Skorzystają z niego osoby, które zakupiły ubezpieczenia majątkowe w Ergo Hestii.

Uruchomiliśmy usługę, dzięki której w każdej chwili dajemy dostęp naszym klientom do wykupionych ubezpieczeń. Gdy jesteś zarejestrowany, możesz bez trudu sprawdzić zakres swojej polisy, odnowić ją, opłacić lub poinformować nas o szkodzie i zobaczyć jak pracujemy, likwidując Twoją szkodę.

Pozostajesz wówczas w bieżącym kontakcie z likwidatorem, dzięki czemu natychmiast poinformujemy Cię o decyzji dotyczącej odszkodowania lub poprosimy o uzupełnienie dokumentacji, którą będziesz mógł dosłać elektronicznie.

Jeśli jeszcze nie jesteś zarejestrowany, możesz zrobić to teraz. Rejestracja potrwa tylko chwilę – przygotuj jedynie numer swojej polisy ubezpieczeniowej zakupionej po 1 stycznia 2009 r.

Bezpieczeństwo eKonta Ubezpieczeniowego zostało sprawdzone przez KPMG.

Nasze usługi są bezpieczne, możesz spać spokojnie
 

FAQ

Dlaczego warto korzystać z eKonta?

Prawie połowa naszych klientów, którym przydarzyła się szkoda, była zainteresowana dostępem on-line do informacji dotyczących postępu w jej likwidacji. Teraz jest to możliwe.

Co zyskuję korzystając z eKonta ubezpieczeniowego?

Śledzenie na bieżąco postępów w likwidacji szkody, decyzję o wypłacie odszkodowania przez Internet, likwidację prostych szkód bez wychodzenia z domu (wystarczą skany potrzebnych dokumentów), mail / sms, jeżeli będziemy potrzebować dodatkowych dokumentów lub opublikujemy ważne informacje w eKoncie (np. wycenę szkody).
Możliwość zgłoszenia szkody on-line, jeśli stało się coś złego, przy użyciu kilkudziesięciu interaktywnych, maksymalnie uproszczonych, wniosków.
Obsługę on-line swoich ubezpieczeń samochodowych, domu czy zdrowia
w pełnym zakresie
, aktualizowany na bieżąco wgląd w posiadane ubezpieczenia, dane osobowe pod pełną kontrolą klienta, zgłoszenia np. sprzedaży samochodu lub wystawienie zaświadczenia o przebiegu ubezpieczenia, gwarancja czasu obsługi klienta.
Płatność on-line dowolną kartą kredytową lub dowolnym przelewem elektronicznym, za kilka polis lub rat jednocześnie, potwierdzenie płatności natychmiast po wykonaniu przelewu.
Bezpośredni kontakt z Ergo Hestią – umówienie spotkania ze sprzedawcą w celu odnowienia polisy lub rozszerzenia ochrony, przypomnienie o ważnych terminach poprzez e-mail i sms, możliwość rezygnacji z korespondencji papierowej, uniwersalny formularz kontaktu klienta
z Hestią.
 

Kto może korzystać z eKonta ubezpieczeniowego?

Każda osoba, która kupiła w Hestii polisy majątkowe (dowolne ubezpieczenie samochodowe, podróżne, domu lub zdrowia) po 1 stycznia 2009 r.

Gdzie mogę uzyskać pomoc jak korzystać z serwisu?

Serwis jest bardzo prosty i intuicyjny w użytkowaniu, zawiera też bardzo rozbudowany dział pomocy. Niezależnie od tego, w przypadku jakichkolwiek pytań czy problemów, pomogą konsultanci naszej infolinii (801 107 107 lub 58 555 55 55).

Czy informacje zawarte w eKoncie są chronione?

Tak. System eKonta spełnia wysokie standardy bezpieczeństwa danych. Ważną rolę w ochronie danych będzie również odgrywać sam klient, który nie może przekazywać swojego loginu i hasła do eKonta osobom niepowołanym. eKonto powinno być prywatną sferą klienta, do której dostęp ma tylko on.

Aktualności Subskrybuj kanał RSS Aktualności

Zobacz wszystkie
CPOP