Kiedy w 2010 r. władze Gdańska i Sopotu zrealizowały największą wspólną inwestycję, oddając do użytku Halę Widowiskowo-Sportową, Grupa ERGO Hestia włączyła się w rozwój tego projektu.

Pięcioletnia umowa o współpracy sponsoringowej pozwala długofalowo planować strategię tego obiektu - największego na Pomorzu i jednego z najnowocześniejszych w Polsce. Nadanie mu nazwy ERGO ARENA to dla ubezpieczyciela okazja do międzynarodowej promocji marki. W pięcioletni sponsoring tytularny hali ERGO Hestia zainwestowała 12,2 mln zł. To jedno z największych porozumień typu naming rights w kraju.

ERGO ARENA pomieści nawet 15 tys. widzów uczestniczących w wydarzeniach rozrywkowych i sportowych.

W hali zobaczyć można międzynarodowe gwiazdy muzyczne. Z koncertem wystąpili tu m.in. Lady Gaga czy Jean Michele Jarre. W inauguracyjnym meczu siatkarska reprezentacja Polski pokonała Brazylię. ERGO ARENA pozwala na organizację halowych zawodów lekkoatletycznych, rozgrywek w piłce ręcznej, siatkówce, koszykówce, tenisie, sportach walki, a także zawodów jeździeckich oraz spotkań hokejowych.

Więcej na ERGO ARENA

Używasz starej wersji przeglądarki internetowej!

Używasz starej wersji przeglądarki internetowej, aby korzystać z wszystkich funkcjonalności strony pobierz nowszą wersję przeglądarki. Obsługujemy Internet Explorer 11, Firefox 25, Chrome 30, Edge 25, Safari i nowsze wersje tych przeglądarek

×

None