• Skanowanie kodów AZTEC

Skanowanie kodów AZTEC to element bardzo ułatwiający przygotowanie kalkulacji. Wystarczy smartfon i nasza aplikacja, żeby wszelkie potrzebne dane uzupełniały się automatycznie.

Jak to działa?
Aplikacja iSkaner sama przenosi edytowalne (w odróżnieniu od systemów innych towarzystw) dane do Jupitera. Jedyne, co uzupełniamy ręcznie to dane ewentualnego współwłaściela i – czasem – wybór konkretnego modelu pojazdu.

  • Mobilna aplikacja klienta

Mobilna aplikacja klienta pozwala klientowi samodzielnie wykonać najczęstsze zmiany na polisie, jak edycja danych, cesja, sprzedaż pojazdu, rozwiązanie polisy, zgłoszenie szkody i śledzenie przebiegu jej likwidacji, opłacenie składki i sprawdzenie terminu płatności, wezwanie pomocy Assistance wraz ze wskazaniem swojego położenia holownikowi (geolokalizacja) i wiele innych.

Jak ją uruchomić?
Wystarczy, by przy zawarciu umowy ubezpieczenia klient podał numer telefonu lub adres e-mail, a multiagent poprosił go o zgodę na otrzymywanie informacji obsługowych i handlowych drogą elektroniczną. Klient pobiera mobilną aplikację ubezpieczeniową z Google Play lub App Store i gotowe!

  • Inteligentna wyszukiwarka

Inteligentna wyszukiwarka to nowość na polskim rynku ubezpieczeń. Pozwala błyskawicznie poznać odpowiedzi na najczęściej zadawane przez pośredników pytania.