W ERGO Hestii dbamy o jakość dialogu z klientem. Jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce opracowaliśmy proces analizy wpływających do nas skarg i odwołań. Płynące z nich wnioski oraz obserwacja rynkowych trendów pozwalają nam dopasowywać nasze usługi i produkty do oczekiwań najbardziej wymagających klientów. Dzięki uwagom klientów wprowadziliśmy ponad 700 zmian i usprawnień.

Rzecznik Klienta umożliwia bezpośredni kontakt w każdej, nawet najbardziej niestandardowej sprawie. Jego zadaniem jest wysłuchanie argumentów klienta i wyjaśnienie stanowiska ERGO Hestii. Drobiazgowe omówienie warunków umowy czy procesów likwidacji szkód mogą pomóc we wzajemnym zrozumieniu.

Wiemy, że w firmie, która rocznie likwiduje ponad pół miliona szkód, pracownikom może przytrafić się błąd. Zadaniem Rzecznika jest weryfikacja całego procesu, wyjaśnienie go klientowi, a w przypadku pomyłek czy niedociągnięć wdrożenie usprawnień eliminujących nieprawidłowości lub błędy w obsłudze.

Osoby, które mają pytania, wątpliwości czy zastrzeżenia do poziomu usług ERGO Hestii, mogą porozmawiać z konkretną osobą - Rzecznikiem Klienta.

Skontaktuj się z Rzecznikiem Klienta

Zapraszamy do rozmowy

Wyróżnia nas jakość obsługi, dlatego nie ukrywamy pojawiających się niedociągnięć. Tylko tak możemy stale podnosić sobie poprzeczkę. W 2012 roku jako pierwsi na rynku rozpoczęliśmy publikację wskaźnika reklamacji.

Najwyższy Standard Ochrony to nasza dewiza, a nie reklamowy slogan. Mamy najbardziej zadowolonych klientów. W Raporcie Rzecznika Finansowego już po raz 7. ERGO Hestia osiągnęła najniższy wskaźnik skarg spośród 5 największych towarzystw ubezpieczeniowych obecnych na polskim rynku.

Wysoki standard naszych usług regularnie potwierdzają też brokerzy ubezpieczeniowi. W 2016 roku po raz 9. odebraliśmy nagrodę Fair Play za współpracę w ubezpieczeniach majątkowych dla klientów korporacyjnych.

Dowiedz się więcej: Lider Zaufania

Masz pomysł, jak ulepszyć nasze usługi i produkty? Dołącz do nas i zarejestruj się na Forum Idei, gdzie wspólnie tworzymy przyszłość ubezpieczeń. 

Dołącz do Forum Idei

Warto wiedzieć

Twój pies narozrabiał? Zalałeś sąsiada? Nic strasznego, gdy masz OC w życiu prywatnym

Kradzież lub uszkodzenie mienia. Jak uzyskać odszkodowanie

Używasz starej wersji przeglądarki internetowej!

Używasz starej wersji przeglądarki internetowej, aby korzystać z wszystkich funkcjonalności strony pobierz nowszą wersję przeglądarki. Obsługujemy Internet Explorer 11, Firefox 25, Chrome 30, Edge 25, Safari i nowsze wersje tych przeglądarek

×