Miło nam poinformować, że odtąd wszyscy korzystający z infolinii ERGO Hestii usłyszą po drugiej stronie słuchawki głos jednego z najwybitniejszych polskich aktorów, reżyserów i pedagogów teatralnych - Jerzego Stuhra. Chcieliśmy, by automatyczna usługa w naszej firmie była przyjaźniejsza i tworzyła dobrą atmosferę, pomagającą w rozmowach związanych ze stresującą sytuacją, a taki jest charakter infolinii służącej do zgłaszania spraw.
Legenda polskiego teatru i kina pomaga w przełamywaniu barier
Dla wielu osób bezduszna i odczłowieczona infolinia to poważna bariera. A przecież ten system jest konieczny, by sprawnie świadczyć usługi.
Jerzy Stuhr
Nowa infolinia i charytatywna akcja zarazem
Równolegle z pracami nad „uczłowieczaniem” infolinii, ERGO Hestia postanowiła wesprzeć działalność Stowarzyszenia UNICORN, którego członkiem założycielem jest Jerzy Stuhr. UNICORN działa w Krakowie od 1999 r. Podstawowym celem działalności Stowarzyszenia jest wsparcie leczenia i rehabilitacji osób dotkniętych chorobą nowotworową oraz prowadzenie działań prozdrowotnych. W październiku 2014 r. dzięki zaangażowaniu Jerzego Stuhra, jego żony Barbary i wielu darczyńców udało się otworzyć pierwsze w Polsce stacjonarne Centrum Psychoonkologii. Pomoc licznych wolontariuszy i ofiarodawców pozwoliła Stowarzyszeniu UNICORN powołać do życia ośrodek, który obecnie przyjmuje chorych z całej Polski na turnusy rehabilitacyjne.
Konieczność „rozmowy z automatem” może być szczególnie niekomfortowa, jeżeli dzwonimy w stresie spowodowanym wypadkiem, utratą czegoś lub kogoś. Skoro uznano, że brzmienie mojego głosu może pomóc komuś w trudnej sytuacji, to – również ze względu na własne doświadczenia – zgodziłem się dać kawałek siebie klientom ERGO Hestii.
Jerzy Stuhr
