Rozumiemy się bez słów.

W ERGO Hestii rozumiemy, jak w sposób przyjazny i odpowiedzialny
ubezpieczać klientów. Dlatego stawiamy na dialog ze wszystkimi.
Chcąc zapewnić pełną dostępności oferty, nasze usługi projektujemy
w sposób uniwersalny
, dostosowując je do potrzeb różnych grup społecznych,
m.in. osób z niepełnosprawnością. Jednym z efektów takiego myślenia jest
wprowadzenie obsługi w języku migowym.   

Jak to działa?

Od 22 lutego osoby niesłyszące, które chcą kupić polisę ubezpieczeniową,
zgłosić szkodę lub wprowadzić zmiany w polisie, mogą z każdego miejsca
skorzystać z usługi tłumacza języka migowego za pośrednictwem
naszej strony internetowej lub aplikacji mobilnej firmy Migam.
Wystarczy kliknąć w symbol Migamy i rozpocząć wideokonferencję z tłumaczem Migam,
który połączy się z konsultantem infolinii ERGO Hestii. Zapewniamy tłumaczenie
z języka migowego (PJM i SJM*) na język polski i odwrotnie. Usługa jest dostępna
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8-18.

*PJM (Polski Język Migowy), SJM (System Językowo Migowy)